24 Kasım 2011 Perşembe

TOKİ KONUTLARINA ZAYIFLAR MÜRACAAT ETSİN!

Keşanlılar büyük bir özlemle TOKİ konutları için bir an önce müracaatların alınmasını bekliyor… Herkesin düşüncesinde, umudunda ‘ev sahibi olma’ hayali yatıyor… Vatandaş gördüğü yerde ‘var mı müracaatlarla ilgili hayır-haber’ deyip, yolumuzu kesiyor…
Var… Ben veriyorum size bir haber… Aman kilolular müracaattan kaçının(!) Aklınızı başınıza toplayın… Geçtiğimiz cumartesi günü gezdim, gördüm… Bloklar yükselmiş, işçiler harıl harıl çalışıyor… Az daha gayret etseler 2 ayda oturulacak konuma gelir… Ancak katların arasındaki beton yüksekliğini karışımla ölçtüm… Bir karış… Durum böyle olunca da hemen hayal gücümü kullanıp, kendimce bir senaryo yazdım… Konusu da ‘Bu konutlarda kimler oturabilir?’ oldu…
Bana göre; 0-45 kilo arası, en fazla hanede 3 kişi, zorunlu ev eşyaları harici fazladan bir şey olmaması, sakin, yumuşak huylu insanlar…
Eğer; 45 kilonun üzerinde olur ve hane sayısı 3’ü geçerse, kendinizi her an bir alt katta bulma tehlikesi ile karşı karşıya kalabilirsiniz… Yine ev eşyanız fazla ise 1 karış beton kaldırmaz ve alt kata misafirliğe kısa yoldan inersiniz… Ve yine sert karaktere sahip, kavgacı bir yapınız varsa ve aile içi şiddet uygulanırsa, o binalar ne sesi, ne gürültüyü, ne de kavgayı kaldırmaz ve konu komşuya rezil olursunuz…
Anlayacağınız; çok fazla heves etmeyin… Bize, ne devletten, ne yerel yönetimden fayda yok… TOKİ konutlarını gördüm, Belkoop sakinlerinden gelen şikayetler de bugünkü gazetemizde yer aldı…
Biz yine kaldık müteahhitlerin eline… İnşallah bizim müteahhitler de Yalova ve Gölcük’tekilerine benzemez!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder