24 Kasım 2011 Perşembe

DEPREM TOPLANTISINA KALBİM DAYANMADI(!)

Dün, Keşan Kaymakamımız Ahmet Narinoğlu başkanlığında, Keşan Yusuf Çapraz Uygulamalı Bilimler Yüksekokulu Konferans Salonu’nda İlçe Afet ve Acil Yardım Planı Toplantısı yapıldı.
Toplantıya da ilgili kurum ve kuruluşların tüm yetkilileri katıldı… Biz basın mensupları genelde ön bir açıklama ile toplantılardan uğurlanırken; bu toplantıda aksine çıkmamız için hiçbir uyarı yapılmadı… Ama bu sefer de benim kalbim dayanmadı(!) Toplantı öyle bir koordineli başladı ve yaklaşık 25 dakika aynı şekilde devam etti ki(!) baktım kalp krizi geçireceğim, deprem öldürmez, idareciler öldürür(!) hesabı bu sefer de ben ayrıldım…
Maazallah o an deprem olur da önce muhtarlar kaçar(!); müdürler nerede toplanılacağını hatırlamaz(!); Keşan’ın kaç mahallesi ve köyü olduğu sorulur(!) diye… toplantıyı önce ben terk ettim…
Bir Afet ve Acil Yardım Planı Toplantısı’nda bu kadar mı koordinesizlik olur… Allah korusun bir deprem olursa, sakın ola acil kriz masası falan oluşturulacak, falanca tedbirler alınacak, vatandaş kurtarılacak diye hiç beklemeyin… Başınızın çaresine bakın; kimseden medet ummayın…
Acil kriz masası oluşturulana kadar Keşan’da taş üstünde taş kalmaz; ölen vatandaşın 40’ı çoktan okunmuş olur; yaralıların da yaraları iyileşir… Müteahhitler biraz acele ederse, yıkılanların yerine yenileri bile yapılır… Kalın sağlıcakla…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder