23 Kasım 2011 Çarşamba

KEŞAN ÇIPLAK!

Evet… Ne olacak bizim halimiz… Keşan’a hep bir şeyler yapılıyor. İktidar partisi yatırıma boğuyor, yerel iktidar durmadan çalışıp, yatırım yapıyor… Nedense bu yapılanları ben hiiiç göremiyorum! Benim mi gözler bozuk, bende mi bir acayiplik var anlayamadım gitti… Yoksa yatırımlar çok kıymetli de yapılıp yapılıp yerin altına mı saklıyorlar, görülüp nazar değmesin diye… Yoksa Kral Çıplak misali, genel ve yerel iktidar öyle mucize şeyler, öyle enfes yatırımlar yapıyor da kendilerinden ve etrafındakilerden başka kimse mi göremiyor!
Her sabah uyandığımda bizim Keşan aynı Keşan… Bizim yollar aynı yollar… Bizim çarşı aynı çarşı… Bizim Pazar aynı Pazar… Anlayacağınız Gece Ali yapıyor, sabahı Veli bozuyor, o nedenle Keşanlılar göremiyor!
Birileri de Keşan şöyle, Keşan böyle diye bizim Çıplak Keşan’ı anlatıp duruyor…
Bu arada yine kaynayıp gitmeden bir hatırlatma daha yapayım. Belediye Başkanımız Sayın Mehmet Özcan geçtiğimiz günlerde bir açıklamada bulundu ‘Keşan’da fuhuş sektörünün üstüne gidilmeli’ diye…
Ve devam etti: ‘Kanuna aykırı bir davranışım varsa cezalandır. Orada oturan kadınlara birtakım kontrol mekanizmaları yasalar doğrultusunda engel olamıyorsa belediyeyi suçlamanın ne mantığı var? Eğlence ve canlı müzik tanımı yeni yapılmış. Bunlarla ilgili olarak ruhsatların nasıl olacağını getirmişler. Aslında burada bütün mesele fuhuş sektörünün üzerine gidilmesidir. O üstüne gidecek merci de ben değilim.”
Sonuç mu; o yetkili mercilerde ‘tık’ yok… Her zamanki gibi üstüne bir bardak soğuk su! Eeee… Sekreterim senden, şoförüm senden, her kurumda bir memurum senden olursa; bize de böyle bir bardak soğuk suyu içmek düşer… Neyse ki havalar sıcak da soğuk su serinletiyor… Ancak ya havalar birden ayaza çevirirse ne olacak… Meteorolojiden bilgi aldım 10 günlük… 5 gün sonra şiddetli fırtına ve kar yağışı geliyormuş… Hepimiz hazırlıklı olalım ve soğuk suyun fayda etmeyeceğinin hesabını yapalım…
Bu arada Keşan’ımıza özgü tekerlemelerin bir demetini de sizlerle paylaşmak istedim…
- Sol sana, sağ bana Keşan kaldı ortada…
- Mimar bizden, istersen yap gökdelen!
- 18’i uyguladık, Hasan Amcamı köşe yaptık!
- Çoğu bana, ucundan sana…
- Bizimkiler yazar; mahkeme bozar…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder