23 Kasım 2011 Çarşamba

ONLAR SATACAĞINA, BİZ VERELİM!

Geçenlerde yolum düştü Roman mahallesine… Şöyle bir gezindim, ne var ne yok, benim Roman vatandaşım ne yapıyor diye hal hatır sordum… Oradan buradan derken sohbet döndü siyasete…
Takıldım Roman vatandaşıma ‘Oyunuzu kime verdiniz?’ diye… Dedi Roman kızı; ‘Kime olacak be abacım, verdim CHP’ye…’
Sonra başladık Roman kızıyla derin siyasete:
-      Yalan söyleme bak, en çok sizden oy çıktı AK Parti’ye…
-      Yok be abam, valla verdim Mehmet Özcan’a
-      Yalan söylüyorsun, ayağını havaya kaldırmışsın…
-      Tamam be abam, bastık işte ampule
-      E neden bastın ampule, para mı verdiler yoksa size?
-      Vallahi vermediler, ekmek kuran çarpsın vermediler
-      Ayakkabı mı dağıttılar, kahve ve lokum iyi mi geldi?
-      Vermediler be abacım, (h)iç bişeycik vermediler
-      Eee sebep neydi o zaman, neden bastın ampule…
-      Oturduk yaptık (h)esabı, baktık Türkiye genelinde toplayacak oyları, biz basmasak ampule, Keşan alacak (h)avayı! Yatırım gelsin de Keşanlılar bizim sayemizde (h)izmete kavuşsun diye bastık ampule abacım.
Biraz daha dolaşıp, birkaç Roman vatandaşı ile daha sohbette bulundum. Sonra yavaş yavaş merkeze doğru ilerlemeye başladım. Tam Belediye binasına girecektim ki Roman kızı yine çıktı karşıma…
-      Hayrola, nereye gidiyorsun?
-      Belediyeye be abacım, kızan (h)asta doktora götürecem, yardım parası almaya geldim…
-      Basmışın ampule, verir mi sana şimdi doktor parası belediye?
-      Abe abacım demokrasi var ülkede, ister ‘ok’a basarım ister ‘ampul’e… Zamanında bastık CHP’ye ama oylarımız satıldı ampule… O gün bugündür onlar satacağına, biz verelim de heba olmasın diyoruz boş yere!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder