24 Kasım 2011 Perşembe

ALLAH SONUMUZU HAYIR ETSİN…

Bugüne kadar yazdığım köşe yazılarımda en çok Keşan’daki ‘umuma açık alkollü ve eğlenceli’ yerleri yani halk diliyle ‘mekancılar’ diye tabir edilen kesimi dile getirmeye çalıştım… Hatta 8 Ağustos 2011 tarihinde yazdığım “Keşan’da İşler Sözde Yürüyor!” başlıklı köşe yazımın bir paragrafında “Keşan bizim Keşan… Arkadan gelecek nesile böyle bir Keşan mı teslim edeceğiz? Kaymakam, görevi dolar alıp başını gider; Belediye Başkanı 2,5 yıl sonra süresi biter koltuğu devreder; mekancılar Keşan’ı fetheder; Keşanlı erkekler bastıkları paraların, batırdıkları mülklerinin tımarhanede hesabını yapar; geriye kalanlar da Keşan’ın girişine asılan ‘Pavyonlar Kenti Keşan’ tabelasına bakıp bakıp durur…” demiştim.
Son günlerde aldığım duyumlara göre, Keşan Belediyesi tarafından, umuma açık alkollü ve eğlenceli yerlerle ilgili alanların genişletilmesi öngörülüyormuş… Yani anlayacağınız birçok kişi bu iş yerlerinden rahatsızken; Belediyemiz tarafından bu tür iş yerlerinin daha da fazlalaştırılmasına çanak tutuluyor… Sonra mı? Sonrası Allah kerim… Yabancı firmalar, mekancılar, yabancı uyruklu hayat kadınları derken… Keşan’ı kuşatacaklar tamamen… Bize de kalacak seçenek; Keşan’a veda etmek…
Keşan’da zaten kısa süre sonra esnafın işi bitecek, yerini yabancı firmalara bırakacak… Bunalıma giren esnaf, soluğu mekancılarda alacak… Mekancılardan çıkanlar, hayat kadınlarında teselliyi arayacak(!) Hayat kadınları teselli verirken, gonore (belsoğukluğu) hastalığını da sürpriz hediye(!) olarak bırakacak… Anlayacağınız zaten bir süre sonra Keşan’dan ne köy, ne de kasaba olacak… Kolluk kuvvetleri ilçemizi basacak, alkolik ve hayat kadınları ile mücadelede yeni bir devir yaşanacak…
Bu arada bana ‘Uğraşma bunlarla, başın belaya girer’ diyenlere de şöyle bir cevabım olacak: “Bana hep beceriksiz Azrailler denk geliyor… Kaza yaptım burnum kanamadı… Yıldırım evime girdi; yandan geçti(!)… Yüksekten düştüm, ertesi gün koştum… Anlayacağınız Allah’ın verdiği canı Allah’tan başka kimse alamaz… Ne mekancıdan korkarım; ne de başkasından… Sadece korkum Allah’tan…”
Allah sonumuzu hayır etsin…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder