25 Kasım 2011 Cuma

ADRES ASRİ MEZARLIK ÇIKTI!

Keşan’ın stratejik planı hazırlanırken, bir yandan da 2023 yılında nasıl bir Keşan hayal ediliyor çalışması yapılıyor cümbür cemaat.

Devletimin memuru başını kaldıramaz oldu, toplantıya davet gönderilerini dağıtmaktan.

Hatta bir yetmedi, iki makam şoförü birden görevlendirildi gönderileri dağıtmak üzere…

Şimdi merak ediyorsunuz değil mi, sonu kime dokunacak bu köşe yazısının diye...

Daire amirleri, yerel yönetim temsilcileri, sivil toplum kuruluşu ve dernek temsilcileri, iş adamları, öğretim görevlileri derken ... katılımcılar da her geçen gün biraz daha çeşitlendiriliyor, Keşan’ın stratejik planlamasında daha verimli sonuç alınması adına...

Geçen gün de cep telefonum çaldı, bilgi alınmak üzere Keşan Kaymakamlığından aranıyordum.

Telefondaki ses “Neşe Hanım, Keşanlı gazeteci Tevfik Işık’ın adresi ya da telefonu var mıdır sizde, kendisine ulaşmamız lazım da...” dedi.

Biraz duraksadım ve “Hayrola, ne için gerekliydi?” diye sordum.

“Toplantıya davet edeceğiz de, o nedenle adresi ya da telefonu gerekiyor” cevabı verildi.

Ciddiyetimi bozmadan yapıştırdım cevabı; “Zat-ı alileri yaklaşık 5-6 yıldır Asri Mezarlık’ta ikamet ederler.” diye.

Karşı taraftan bir süre ses gelmedi ya da espri yapıyorum diye algılandı. Ancak ben ve gazetedeki mesai arkadaşlarım, telefonu kapatır kapatmaz kahkahayı patlattık bir anda, “Adres Asri Mezarlık çıktı” diye.

Ulaşmaya çalıştıkları merhum gazeteci ağabeyimiz hakkın rahmetine kavuşalı epey bir zaman olmuştu.

Sonra kendi kendime düşündüm ve Kaymakam Bey’e de hak verdim merhumlara ulaşmak istemesi fikrinde!

Kaymakam Bey sanırım ümidi kesti memurumdan; “Artık merhumlarla Keşan’ın stratejisini hazırlamaya karar verdim” dedi kendi kendine…

Haksız da değil hani, bunca yıl Keşan’da görev yapıp, Kaymakamlık katında hizmet eden ve Keşan’da az sayıda bulunan gazetecilerin yaşayıp yaşamadığını bilmeyen memurum olursa; Kaymakam Bey’in tabii ki ihtiyaç duyması normal merhumlara...

Bu arada merhum ağabeyimiz Tevfik Işık da anılmak istiyormuş ve vesile oldu Kaymakamımız da.

Nur içinde yat Tevfik ağabey; mekanın cennet olsun.



                                               ********

Bu arada bugün kutlanacak Hersekzade Ahmet Paşa Camii’nin 500. yıl dönümü nedeniyle, ben davet gönderdim merhum Ahmet Paşa’ya haberiniz ola, adres bulmakta zorluk çekilmemesi anlamında!

                                            ********

Vatandaşımız da; bugün daire amirleri ile bir işi veya imzası varsa, bütün daire amirlerinin kutlama nedeniyle çevrimdışı olduklarını unutmasa!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder