12 Aralık 2014 Cuma

VERTİGO HASTALIĞINDAN KURTULMAK İÇİN, KEŞAN’DA BOL BOL GEZİN!

   “Meyhanelerden şikayetçiyiz” dediniz, takibe aldım... “Pavyonları istemiyoruz” dediniz, gözlem yaptım... “Yollar bozuk, çukur” dediniz, geçtim test ettim... “Parke taşlar fırlamış” dediniz, ne kadar parke taşı döşeli yok varsa kontrolden geçirdim... “Seyyar balıkçılardan bıktık” dediniz, gördüğüm yerde dibine kadar girdim, yeri geldi balık suyundan kayıp yere düştüm ama sizi kırmayıp yazdım...
   İyi ki de yazdım... 2 kişiyi meyhaneden alıkoyduysam, 1 kişinin şuursuzca pavyonlarda servet harcamasına engel olup gözünü açtıysam, 3 çukurun kapanmasına vesile olup, birkaç parke taşının düzeltilmesini sağladıysam, seyyar balıkçıların köşe başlarını birkaç saatliğine de olsa gasp etmelerini engellediysem ne mutlu bana...
   Ne mutlu bana da... Ya bana neler oldu sorsanıza.. Keşan’da siyasi gündem hareketlendi, meyhane, pavyon gezmeyi, bozuk ve çukur yollar ile parke taşı fırlamış yollardan geçmeyi, seyyar balıkçıları kovalamayı erteledim, siyasete meyil verdim... Gece meyhane ve pavyon önlerinden geçmeyi, gece bozuk ve çukurlu yollarda gezmeyi boşladım... Yaklaşık 1 ay sessiz sedasız takibe geçtim, Keşan’ın havasını fazla teneffüs edemedim... Sonuç mu? Vertigo hastalığına yakalandım... İlaçlarımı aldım, istirahatımı yaptım, söylenenleri uyguladım ama baş dönmesinden kurtulamadım... Hal böyle olunca da işime odaklanamadım... Çok fena hırs yaptım... Bu hastalığı başımdan atmak için kendi kendime çare aradım... Risk alarak arabaya atladım, en bozuk cadde ve sokaklarda dolaştım, saat 02.00’den sonra Anafartalar Caddesi’nde turalayıp (Tekel Meydanı’ndan-Çifte Yel Değirmeni Sokağın Anafartalar Caddesine kesiştiği bölüme kadar) oryantal müzikleri dinledim; kendime geldim!.. Ne baş dönmesi kaldı, ne de Vertigodan eser!.. Breh... yıllardır alışmışım çamurlu-çukurlu, gebe karılar gibi parke taşı döşeli yollara ve çalgı çengi sesine, uzak kalınca ters etki gösterdi bende!..  Ancak şimdi başladım kara kara düşünmeye... Ya bizim yöneticilerin aklı başına gelir de; yollardaki çukurları kapatır, fırlayan parke taşlı yolları düzenler, meyhane ve pavyonlara kısıtlama getirirlerse... işte o zaman yeni memleket aramam lazım kendime!.. İnsanca yaşamayı anormal hale getirip, çaktırmadan bizi de uydurmuşlar bu düzene!.. Vay be... Ne maharetli yöneticilerin elinden hizmet alıyormuşuz da haberimiz yokmuş senelerce... Aman Vertigo teşhisi konulursa size... Sakın yüklenmeyin ilaçlara, başlayın çamurlu çukurlu yollarda dolaşmaya... Sakın utanmayın ha... Bizi bu duruma düşürenler utansın ve evlerine kapanıp Vertigoya yakalansın!...





1 yorum:

  1. seçimlerde millet o çamurlu çukurlu yollarda yürüdü :) yine gitti yönetimden bi haberleri seçti. O zaman Timur un Filleri hikayesi Keşan dan çıkmış :)

    YanıtlaSil