10 Aralık 2014 Çarşamba

BELEDİYE HATA YAPIYOR, CEZASINI BEN ÇEKİYORUM!..

   Ne güzel bir Çarşamba sabahıydı... Hava kapalı, hafiften yağmur yağıyordu... Tam da uyku havası... Ben de mışıl mışıl uyuyorum... Hatta akşamdan yatış saatim biraz geçe kalınca, öğlene kadar uykumun keyfini çıkarma planı yapmıştım kendimce... Ama nerdee... Vatandaşım almış ateşi, aramış hemen beni... Keşan Belediyesinde çalışan 70 işçinin hâlâ 4 aylık maaşları içeride dururken, yeni işçi almaya başlamış... Sırf bunu söylemek için de beni sabahın köründe aramış... Sanki Keşan Belediyesinin ilk marifetiymiş gibi!.. Canı ister çalışanını işinden atar hem de maaş ve tazminatlarını ödemeden... Canı ister müdür atar, belediyenin zararda olan bütçesini daha da batağa sokar... Canı ister ana yollar çukur içindeyken gider yan yolları asfaltlar... Nedense canı hep olmayacak şeyleri çeker!.. Daha birkaç gün önce apartmanın önündeki konteynerden çöpleri almaya gelen işçilere sordum, ‘ne zamandır maaş almıyorsunuz?’ diye... Sesini zor duyurdu gariban ve ‘4 aydır maaş almıyoruz’ dedi sessizce... Düşünebiliyor musunuz, zaman zaman Keşan’ın çöpleri toplanmıyor diye serzenişte bulunuyoruz ve işçi kardeşlerimizin de günahını alıyoruz... Halbuki bizim eleştirimiz Belediye yönetimine... Bu işçi kardeşlerimiz, sabahın köründen gece yarısına kadar Keşan’ın bütün pisliğini toplarlar ama evlerine götürecek bir parça ekmek bulamazlar... 4 aydır maaş alamadıkları halde çalışırlar... Kaç kişi katlanır bu duruma sizce? Tabii, şimdi Belediye Başkanına sorsak der ki; ‘kim tutuyor onları zorla, bıraksınlar işi işlerine uymuyorsa...’ Kalkıp, ‘işçilerimin maaşını veremezken, yeni işçi almak bana zevk veriyor!’ diyecek hali yok ya... O yüzden takmayın kafanıza... ‘Astığım astık, kestiğim kestik’ bir diktatörlük varsa, sen bi tarafını da yırtsan(!) o kafasına koyduğunu yapar sonunda!.. Hani aklınızda bulunsun da, sabahın köründe bir diktatör yüzünden beni cezalandırmayın bir daha!.. Şaka bir yana, dilerim ki aklıselim yöneticiler idare eder Keşan’ı bundan sonra... Saygılarımla...  

1 yorum:

  1. Herkes bildiği işi yapsa sorun olmayacak zaten diyecem ama şerefsizliği koltuğa oturunca mı öğrendiler acaba öylemiydiler ?

    YanıtlaSil