10 Aralık 2014 Çarşamba

GİTMİŞ BİZİM PARACIKLAR ÇÖPE!

   Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan, dün yaptığı açıklamada, PTT Keşan Şubesi’ni eleştirerek, Kurban Bayramı nedeniyle 13 bin civarında tebrik kartı için PTT’ye 6 bin TL’den fazla dağıtım bedeli ödediğini, ancak tebrik kartlarının PTT’ye en son 2 Ekim Çarşamba günü teslim edilmesine karşın hâlâ dağıtılmadığını belirtmiş... Ve bu nedenle de Sayın Özcan, PTT yetkililerinden, vatandaşın yanlış anlamaması için özür dilemesini beklediğini söylemiş... Ve yine Sayın Özcan, bu tebrik kartlarının hazırlanmasında Belediye personelinin 1 aylık çalışma sergilediğinden bahsederek, 1-2 bayramdır da bu dağıtım sıkıntısının yaşandığını ifade etmiş... Keşan Belediye personelinin bir kısmı 1 aylık performansını tebrik kartı dağıtımı için harcıyor; 2 bayram ve yeni yılı düşündüğümüzde yılda 3 kez de Belediye bütçesinden yaklaşık 18 bin TL çöpe gidiyor!
   Söyler misiniz kaçınızın gelen tebrik kartları ile karnı doyuyor veya kaçınız evinizin bir köşesinde saklıyor... Ya da Belediye personeline bu tebrik kartlarının hazırlanmasında gösterdikleri performans için sarı lirayla mı mükâfatlandırılıyor...
   Vallahi haberi okurken içim paralandı... Yılda 18 bin TL yaaa... Önce ‘Keşan’da kaç tane çukur kapatılır’ diye düşündüm bu parayla! Sonra çukuru da geçtim, ‘kaç çocuk sevindirilirdi’ diye düşündüm kendi kendime... Muhtaç kaç ailenin ihtiyacı karşılanır, kaç fakire umut ışığı olurdu bu para... Tebrik kartını görüp de, ‘Allah razı olsun’ diyecek 10 kişi belki çıkarken, evine 1 somun ekmek götürülse kaç kişi canı gönülden dua edip, ‘Allah kat kat razı olsun Başkanımızdan’ derdi sizce...
   Şimdiye kadar olan olmuş ve yılda 18 bin TL çöpe gitmiş de, bundan sonra da giderse, ‘paralar çöpe gittiği için’ Keşan halkından özür dilemek size düşecek bence... Hem yılda 18 bin TL sadece dağıtım için giden çöpe... Ya bu tebrik kartları kaça mal oluyor sizce... Ne siz sorun ne ben söyleyeyim de, kafanızın tasını attırmayayım iyice...
   Sayın Başkanım, bu arada PTT’nin dağıtımda ne kadar zayıf olduğunu ise en az ben yazdım 5 kere... Vallahi Belediye zabıtalarına verseydiniz, hem dağıtım paraları çöpe gitmezdi hem kartlar sahiplerine ulaşırdı hem de zabıtalara iş çıkardı... Bana da zabıtaların aylaklığı yönünde eleştirecek bir şey kalmazdı!
   Vee... PTT Keşan Şubesi ilgilileri... Gazetemiz PTT’nize dağıtım için ulaştığında, 1 saat geçerse eğer hemen telefona yapışıp, ‘müfettişler var, ödemeniz şu kadar, hemen getiriverin’ demeyi çok iyi biliyorsunuz da, kendi eksikliklerinizi müfettişlere nasıl izah edip, kapatıyorsunuz bunu da bir ara açıklayıverin bana... Yoksa, bir dahaki aradığınızda, ‘Belediyenin postasında geciktirdiğiniz hizmet bedelinden düşün!’ diye karşılık vereceğim size haberiniz ola!..





3 yorum:

  1. ahahahahha :) çok güldüm Neşe Hanım ... Çok iyi bir yöntem gerçekten zabıtalara dağıttırma görevi :) ama zabıtaların suçu yok... Suç onları gereksiz yere işe alanda... Emekçi insana değer vermeyip yan gelip yatanı kayıran sistemde suç... Suç Keşan Halkında... Bu ayarsız sisteme oy verende Keşan Halkında...

    YanıtlaSil
  2. ayrıca o tebrik kartlarının basım ücretlerindan bahsedilmemiş... Ben bizzat sistemin içinden çıktığım için biliyorum... Tören giderleri adı altında yılda 600 bin TL nerelere harcanmış ??? sanki çok başarı göstermişlerde birde kutlamalar yemekler rakı sofraları düzenlediler... Çıkıp hesap verebilirler mi acaba ?

    YanıtlaSil
  3. Hesap soran mı var ki hesap versinler!..

    YanıtlaSil