3 Aralık 2014 Çarşamba

TÜKÜRÜĞÜNÜZ HAYIRLI OLSUN KEŞAN TİCARET BORSASI YÖNETİMİ!..

   Bir varmış bir yokmuş. Evvel zaman içinde, kalbur saman içinde, , develer tellal, pireler berber iken, Keşan’da bir Ticaret Borsası varmış... Bu Ticaret Borsası’nın yönetimi, hem borsayı kâra geçirmek hem de Keşan’ın kavşak noktasına modern bir AVM yapmak için paçaları sıvamış... Keşan Dörtyol Kavşağı’nda 90 dönümlük bir arazi satın almış ve bu arazinin de 27 dönümü borsanın uhdesinde kalmak üzere, geri kalan 72 dönümü Türkmall adında bir firmaya ihale yoluyla satmış... Ancak borsanın o dönemdeki yönetiminin bu davranışı, şimdiki yönetim tarafından eleştirilmişte eleştirilmiş... Hatta basına türlü türlü beyanatlar verilip, bu konu seçim propagandası olarak kullanılmış... Hatta çok daha ileri gidilerek, ‘Biz bu arsayı yeniden Keşan’a kazandıracağız!’ denilmiş... Eski yönetim, arsayı bohçalayıp, kızımızı başka bir memlekete gönderdi ya(!), bu yönetim nişanı bozacak ve kızımızı geri alacakmış!..
   Öyle çok eveleyip gevelemeyeceğim... Aylardır bekledim, basında yer alır, birileri çıkar arkasını araştırır, ne olup bitiyor diye sorar soruşturur ama ne hikmetse(!) kimsede -tık- yok... Kızımızın bekareti bozuldu da ondan mı acaba!.. Ve bu bekareti kim bozdu? Türkmall mı yoksa şimdiki yönetim mi?!
   Eski yönetim hiçbir kurum ve kuruluşa borcu olmadan, hatta yanlış hatırlamıyorsam 3 milyar 250 bin TL alacakla borsanın kasasını yeni yönetime devretti... Bir de bunun yanı sıra 27 dönüm tapulu arazi... Ancak işin ehli(!) olan yeni yönetim, 72 dönümlük araziyi Keşan’a kazandıracağız diye inat ederek, Türkmall ile yapılan sözleşmeyi fesih etti ve kahraman ayaklarına yattı!.. Keşan halkı da yuttu!.. Önce Elbir’in yan modelini hayata geçirip, 101 kurmayı deneyen ancak bu modeli tutturamayınca birkaç şövalyenin önayak olması ile kredi çeken ve ayda 51 bin TL faiz ödeyen yönetim borsayı yılda 600 milyar TL zararın altına soktu... Baktı ki yönetim; borsa yanıyor ve batıyor, ‘Keşan’ın da Keşanlının da canı cehenneme’ deyip, Türkmall firmasına davette bulundu... ‘Biz ettik, siz etmeyin’ hesabı, basında yaygara yapan, eski yönetimi yerden yere vuran, her türlü eleştiride boyutunu kaçırarak da bulunan yeni yönetim, bekareti giden araziyi yine Türkmall’a verme niyetine girdi... Tükürüğünüz hayırlı olsun Keşan Ticaret Borsası yönetimi!.. Hadi tükürdüğünüzü yutmaya niyetlendiniz; afiyet olsun!.. Lakin, Keşan halkına çıkıp bunu nasıl açıklayacaksınız? Üstünden 1 yıl geçti diye Keşan halkını balık hafızalı sınıfına koyup, hatırlamayacağını mı sanırsınız... Sessizliğinizin ve ne halde olduğunuzun farkındalar, boş yere kendinizi kandırmayın... Bakın, Keşan’ın bir AVM’si oldu, her ne kadar boş olsa da yolu boydan boya asfalt yapıldı... Demek ki, işini bilen aslan kesiliyor, başkalarını da böyle tufaya düşürebiliyor!..
   Yazımı yeni yönetime atfen Hz. Muhammed’in bir sözü ile noktalayacağım: “Bela insanın diline bağlıdır. Bir kimse bir şeyi (asla, kesinlikle, katiyen) yapmam dedi mi, şeytan her işini bırakıp onu yaptırana kadar uğraşır.”
Bakalım, siz şeytana yenik düştünüz ama Türkmall bu işe ne diyecek! Saygılarımla...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder