23 Aralık 2014 Salı

BORSA YÖNETİCİLERİ YİNE BEN; GULYABANİ!..


   3 Aralık 2014 Çarşamba günü yayımladığım “TÜKÜRÜĞÜNÜZ HAYIRLI OLSUN KEŞAN TİCARET BORSASI YÖNETİMİ!..” başlıklı köşe yazımda, Keşan Dörtyol Kavşağı yakınlarında Borsa’ya ait 90 dönümlük arazinin akıbetini sormuş, eski yönetim tarafından Türkmall Şirketi’ne ihale yoluyla satış sözleşmesinin, yeni yani şu anki mevcut yönetim tarafından fesih edilmesi ve yeniden Keşan ya da Keşanlılara kazandırılması ile ilgili hedeflerinin ne aşamada olduğunu sorgulaşmıştım... Hatta bir dönem gazetelerde çarşaf çarşaf sadece bu arazi ile ilgili haberler yer alırken ve türlü türlü eleştiriler yapılırken, uzun süredir Keşan Ticaret Borsası Yönetimi tarafından bu arazi ile ilgili herhangi bir açıklama yapılmamasının altında yatan sebebi de merak ettiğimi belirtmiştim... Ancak ne hikmetse hâlâ Keşan Ticaret Borsası Yönetimi’nden -tık- yok... Onlarda -tık- yok diye eli kalem tutanların sessizliğe bürünecek hali de yok tabii ki... Bir açıklama gelmediği sürece, altına üstüne birer taş koyup örtmek yerine, ‘Borsa Yöneticileri yine ben; Gulyabani!..’ deyip, hatırlatacağım kendilerine... Ayda 51 bin TL faiz ödeyecek ve Borsa’yı yılda 600 milyar TL zararın altına sokacaksınız, ondan sonra da altına üstüne birer taş koyup örtbas etmeye çalışacaksınız... Yok öyle yağma efendim... Arazi, Türkmall Şirketi’ne satıldığında ortalığı ayağa kaldırmış, yeniden Keşanlılara kazandırdığınızı sandığınızda da ak bayram sanmıştınız!.. Ancak duyduğuma göre köşeye fena sıkışmış ve bu aralar Ankara’yı mesken tutmuşsunuz!.. Aman ağa babanızın elini ayağını öpün, kendinizi değil ama Borsa’yı bataktan kurtarmak için gerekirse ağa babanızın her yerini sıvazlayın!.. Lakin bankalar ile iş şakaya gelmez... 1953 yılında kurulan ve 61 yıllık geçmişi olan Borsa’yı ya bu çıkmazdan kurtarın ya da kamuoyuna açıklama yapın ve akil adamların bilgisine başvurun... Ne de olsa zararın neresinden dönülürse kârdır... Borsa elden gitmeden de çaresine bakılır... Saygılarımla; Gulyabani!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder