1 Aralık 2011 Perşembe

MEMURUM GENÇ YAŞTA TANSİYON İLACINA BAŞLAMIŞ…

Keşan Kaymakamlığı tarafından yürütülen Keşan’ın Stratejik Planını belirleme çalışmaları kapsamında dün yine gözüm Kaymakamlık Toplantı Salonu’na takıldı… Çalışmaları yürüten devletimin memurunu şöyle bir uzaktan gözlemledim… Ah keşke gözlemlemez olaydım… 7-8 memur şu bizim meşhur ilk ve tek kazanımımız olan toplantı masasının etrafında toplanmışlar… Bitkin ve harap bir haldeler… 08.30-18.00 saatlerini bu masa etrafında geçiren ve Keşan’ın stratejisini belirlemede görev alan memurlarımızın yaşları 40’ı geçmemekle beraber, tansiyon hapı kullanmaya başlamışlar… Ara ara odadan çıkan ve kağıtların arasından paçasını kurtaran memurlar, elinde ilaçlarla suya doğru koşmaktalar…

Açıkçası durum vahim… Memurum genç yaşta ilaca bağımlı olmuş… Düne kadar yüzünde gülücükler açanlar, gülme özelliğini kaybetmiş… Hani teskere sayan askerler gibi, stratejinin sonunun gelmesini dört gözle bekliyorlar… Ne diyelim… Hayırlı teskereler dilemekten başka…

Yine bir başka konuya değinip, geçtiğimiz günlerde Keşan Devlet Hastanesi Acil Servis’te karşılaştığım bir olayı paylaşmak istiyorum sizlerle… Hani İktidar partisi tarafından torpille hizmet alımında görevlendirilenler… Kendilerini hastanenin kelle koparanı gibi görenler…

Acil Servis’in giriş koridorunda bir kare fotoğraf çektim geçen gecelerden birinde… Bir bayan tarafından anında uyarıldım, ‘yasak’ diye… Kendisine ‘ameliyathane girişinde bile çekilmiş fotoğraflar olduğunu ve bu koridorda da çekilmiş birçok fotoğrafın gazetelerde yer aldığını’ belirttim… Ancak hanımefendi bana ‘benim nöbetimde çekemezsiniz (!)’ dedi…

İşte bu noktada hanımefendi… tongaya fena düştü… Ya ağzından çıkanı kulağı duymadı ya da kapasite meselesi(!)

Demek ki bizim hastanede işler hastane yönetimine göre değil; nöbetteki kişiye göre yürüyor… Şansımıza artık… Eğer o gece nöbettekiler eşref saatindeyseler vatandaşa iyi muamele ediyor, eşek saatlerine denk gelirsen vatandaşı yerden yere vuruyor… Eeee…. Torpille bir yerlere gelenler ve kendini nimetten sayanlar, ancak bir işte bu kadar başarı sağlayıp, kuruma eksi ya da artı getiriyor…




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder