28 Aralık 2011 Çarşamba

BEN ZABITALIK GÖREVİNİ YAPARSAM, ZABITALAR NE İŞ YAPACAK(!)

Dün gazetemize uğrayan bir vatandaş şikâyetini iletti… Şikâyeti de hani benim şu gazetemizin kapısı önünde yaptığım zehir ziyafeti(!)…

Tabii ki vatandaşım benim zehirden değil; Keşan Şehirler Arası Otobüs Terminali içinde içilen zehirlerden şikâyetçi…

Hem bu vatandaş şikâyetini önce bize de iletmemiş… Keşan Kaymakamlığı başta olmak üzere ilgili gördüğü tüm mercilere şikâyeti hakkında bilgi aktarmış…

Bu vatandaşım şikâyetinin dikkate alınmayışını da öyle çok yadırgamış ki, Keşan’ı her yerde ‘Türkiye’nin yasaklara uymayan tek kenti’ diye anlatacakmış…

Vatandaşım sigara kullanmıyor… Lakin kullananlarla da alıp veremediği yok… Ancak vatandaşım ‘sigara içmek yasaktır’ levhası bulunan kapalı alanlarda sigara içilmesine karşı…

Ve bu yasağa da Keşan Şehirler Arası Otobüs Terminali içinde hiç uyulmadığını söylüyor… Hatta içenlerin içeride, içmeyenlerin de mecburen dışarıda durduğunu iddia ediyor… Bize de ısrarla ‘Gelin bir kontrol edin, günün her saati içerisi kör duman’ diye ekliyor…

Anlayacağınız otopark zabıtalığından(!) sonra, beni sigara denetimi zabıtalığına da davet ediyor(!)… İyi hoş ben zabıtalık görevini yapayım da zabıtalar ne iş yapacak… Ben çalışacağım onlar yattığı yerden mi para kazanacak(!)

Keşan’da sigara yasağına uyulmadığı aşikâr… Bunu benimle birlikte herkes çok iyi biliyor… Buna rağmen ‘sigara içmek yasaktır’ levhası kapalı alanların tümünün başköşesinde yer alıyor… Ancak sigara içmeyen vatandaşım çareyi yine herkes gibi basında arıyor…

Ben görevimi yaptım ve şikâyetinizi basın yoluyla duyurmaya çalıştım çok saygıdeğer vatandaşım ama bundan sonrası beni aşıyor… Müsait olduğum bir zamanda da denetim için ayrıca geleceğim… Bizim zabıtalar Keşan merkezini denetleyip ceza kesmekten, oraya kadar uzanamazlar(!)…

1 yorum:

  1. Biz milletçe yasaklara karşıyız. Önce eğitim ilköğretimden kahvehanelere kadar. İnanıyorum daha etkili olur.

    YanıtlaSil