8 Aralık 2011 Perşembe

BELEDİYE BAŞKANINA PROTESTO…




Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan’ın, bugün Mehmet Gemici Cennet Bahçesi’nde basın açıklaması yapacağı bildirilerek, tüm gazetelerin basın mensupları arandı ve Başkan Özcan’ın bulunduğu yere davet edildi.

Telefonuma ulaşıldığında, bir habere gitmek üzereyken Başkan’ın açıklamasını tercih edip, gazetemizin aracı ile davet edildiğim yere gitmek üzere yola çıktım. Malum, yıllardır bir türlü çözüm bulunamayan şehir içi trafik sorunu nedeniyle de Kurutuluş Caddesi’ne geldiğim sırada (aranmamdan yaklaşık 5 dakika sonra) yolda olduğumu ve trafik sıkışıklığı nedeniyle en fazla 5 dakika içinde orada olacağımı bildirdim. Şansıma yol açıldı ve 3 dakika içinde Belediye Başkanımız Mehmet Özcan’ın açıklama yapacağı alana geldim…

Ancak gördüğüm manzara karşısında (Belediye Başkanı tüm basını beklemeden, oraya ilk gelen arkadaşlara açıklama yapmaya başlamıştı) Belediye Başkanının makam şoförü Aydın Bey’e tepkimi göstererek, ‘Madem beklemeyecektiniz neden benim vaktimi çaldınız?’ dedim. Bu hareket daha önce de yapılmıştı çünkü… Ve o zaman açıklamanın yarısında katılmış, ancak Başkanımıza bu durumun bir daha tekrarlanmaması için ricada bulunmuştum.

Eğer basın toplantısı yapılıyorsa, şunun bilinmesi gerekir ki, her kim davet edildiyse ve geleceğini de bizzat belirttiyse beklenilir… Kaldı ki şehir merkezinden neredeyse şehrin uç noktasına gidiyorsunuz ve bu mesafeyi de sadece 7 dakika içinde almışsınız… Biz basın mensupları kurulu makine değiliz… Sizin istediğiniz anda ve dakikada hemen o noktada olabilme gibi bir lüksümüz yok… Hele hele bu lüksü yaratabiliyorsak da sizin yaptığınız saygısızlıktan öte bir şey değil…

Ben bir şey kaybetmem… Gazetemi farklı haberlerle bir şekilde doldurur ve okuyuculara sunarım… Ancak siz… İşte bunu zaman gösterecek…

Bu arada; anında toplantı kararı veren ve gazetelere haber vererek, birer basın mensubu çağrısında bulunan diğer saygıdeğer kişiler…

Toplantı… Adı üstünde işte TOPLANTI… Şu toplantılarınız için anında karar vermeseniz de hiç olmazsa birkaç saat önceden bilgi verip, bize de bir program yapabilme şansı tanısanız nasıl olur… Tabii ki sözüm meclisten dışarı… Özellikle arayıp, müsait olup-olmadığımızı soran ve basın mensuplarına göre kendini ayarlayan çok değerli isimler de var… Onlara ayrıca bu davranışlarından dolayı tüm basın mensubu arkadaşlarım ve kendim adına teşekkür ediyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder