7 Aralık 2011 Çarşamba

RÜZGAR MI İZİN VERMEDİ YOKSA ELLER Mİ?

Türkiye Yelken Federasyonu tarafından bu yıl ilk kez uygulamaya konulan ve ana sponsorluğunu Pegasus Havayollarının üstlendiği, 5 haftalık “Pegasus Windsurf Ligi”nin 4. hafta yarışları 19-21 Ağustos 2011 tarihlerinde Keşan Belediyesinin desteği ile Erikli Sahili’nde yapıldı.
Ancak yarış değil… Açılış töreni, kokteyl ve gösteri…
4. hafta yarışları, rüzgar hızının istenilen düzeyde olmaması ve 11 knot üzerine çıkmaması nedeniyle de gerçekleştirilemedi…
Ben yarışların yapılacağı son gün Erikli Sahili’nde bulundum. Saat 11.00 itibarı ile yarış alanına geldim ve son dakikaya kadar bekledim. Elimde rüzgarı ölçen bir aletim yoktu ancak esen rüzgar nedeniyle zaman zaman iskeleden düşme tehlikesi geçirdim!
O nedenle de çok merak ettim… Bu Pegasus Windsurf Ligi yarışlarının gerçekleştirilebilmesi için kuvvetli fırtına mı olması gerekiyor?!
Yoksa bizim rüzgarımız yeter de… İstanbul’a yakın olan Saros Körfezi’miz çekim merkezi olup, bazılarının ekmeğini elinden alır telaşı mı var? Duyduğuma göre Alaçatı’da bir oda fiyatı 250 TL imiş. Erikli’de ise bir evi geceliğine 100 TL’ye kiralayıp, 5 kişi kalabiliyor, hatta bazen fazlası bile… Bir de sörfün okulu açılırsa, vay Alaçatı’da bu işten para kıranların haline… Şimdi de kararı size bırakıyorum… Acaba Pegasus Windsurf Ligi’nin 4. hafta yarışlarının Erikli Sahili’nde yapılamamasına rüzgar mı izin vermedi yoksa eller mi?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder