24 Mart 2015 Salı

TESCİLLENDİM, KORKUN BENDEN!..


   Zaman zaman köşe yazılarımdan ötürü birçok hemşehrim benim adıma da telaşlanır, kalemimi biraz daha yumuşatma tavsiyesinde bulunurdu... ‘Ya topuğundan sıkacaklar’ ya da ‘hapse atacaklar’ diye yorum yapar; kimisi ziyaretimde getirmek üzere sigara ve çamaşırları istiflediklerini kimisi de helvamı kavurup fakir fukaraya dağıtacaklarını söylerdi!..    Endişelenmeymişim yani!.. Başıma bir hâl gelirse, adetlerimizi sonuna kadar yerine getireceklermiş!.. Birazda hayatı tiye almak lazım değil mi?..
   Yalnız nedense bugün bana daha bir cesaret geldi... Malumunuz bugün benim doğum günüm... Ve en önemli yaş dilimlerimden birini yaşayacağım bu gün itibarı ile... Resmen 46 oldum!.. 46’lılığımı tescilledim yani!.. Hani yazılarımdan ötürü ifadem almak istenir veya hakim karşısına çıkarsam, ‘46’lıyım!’ der, geçerim!.. Hakim düşünsün gerisini!..    Anlayacağınız bu yıl boyunca bana ceza kesilemez!.. Azrail falan yoklamaya kalkarsa, ona da ‘aklım başımda değil, aklımı başıma toplayınca al ki bunca zahmetine değsin!’ derim... Garibim 14 senedir çekmediği yoklama kalmadı ama bir türlü tongaya düşüremedi beni!..
   Neyse, bugünümün şerefine hiç kimseye dokundurma yapmıyorum ve eleştirmiyorum... Bugünden sonra kalemimin biraz daha keskin olacağından ötürü, bütün sorumsuzları bugünlük azat ediyorum!.. 1 yıl boyunca benden çekecekleri var çünkü!..
   Bu arada telefon ederek ve sosyal paylaşım sitesi olan Facebook hesabımın hem duvarında hem de özel mesaj göndererek doğum günümü kutlayan; tüm akraba, dost ve arkadaşlarıma sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum... İyi ki varsınız... Saygılarımla... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder