28 Mart 2015 Cumartesi

CHP VE 14 KRAL İLE 3 KRALİÇE!..


   Ayna ayna söyle bana, 14 kral ve 3 kraliçe arasından kimler oturacak tahta!..
Hatırlamayanınız yoktur değil mi, ‘Pamuk Prenses ve Yedi Cüceler’ hikayesini... Üvey annesinin öldürmek istediği pamuk prenses ve aynasından sürekli ‘Bunu nasıl söyleyeceğimi bilemem ama Pamuk Prenses sizden daha güzel kraliçem. Özü güzel, sözü güzel, yüzü güzel var ki o senden daha güzel.’ cevabını alan Kraliçe...
   Niye mi sizlere, ‘Pamuk Prenses ve Yedi Cüceler’ hikayesinden hatırlatma yaptım... Yarın, Cumhuriyet Halk Partisi’nin milletvekili adaylarını belirlemek için yapacağı önseçim geldi birden aklıma... Sonra aday adaylarının koşturması, günlerdir bitmez tükenmez enerjileri, maddi kayıpları ve kendine güvenleri!..
   CHP’liler 17’e bölündü... 1 aday adayına tam destek verirken, yanlarında 1 ya da 2 tane kontenjan aday adayları daha oldu... (malum, yarın yapılacak önseçimde CHP’li üyeler en az 2 en çok 3 aday adayını tercih edebilecekler... 1 ya da 3’ten fazla aday tercih etmeleri durumunda ise kullandıkları oy, geçersiz sayılacak.) Ve şu saatlerde zorlu maratonun sonuna yaklaşıldı... Yarın akşam bu saatlerde 7 Haziran 2015 Genel Seçimlerinde CHP’den milletvekili adayı olacak isimler belirlenmiş olacak... 17 aday adayının içinden sadece 3’ü Meclis’te yerine almak üzere yarışa katılacak, kaçı gider o malum tabii ki... Neyse ona daha vakit var... Günü geldiğinde onun da yorumunu yapmak kısmet olur inşallah... Ancak biz dönelim şimdi yarına, yarın ki yarışa...
   Hani CHP’liler 17’ye bölündü demiştim ya, günlerdir yoklama çekiyorum, aday adayları taraflarına ‘maraton nasıl gidiyor?’ diye soruyorum... Çok enteresan ki, hangi tarafa sorsam ‘Birinci biziz!’ diyorlar... Şaşırdım kaldım bu duruma doğrusu... İkinci, üçüncü yok ama herkes birinci!.. Yani anlayacağınız CHP’li 17 aday adayı da birinci sıraya yerleşmiş!.. İkinci ile üçüncü adayı sizden, bizden seçecekler herhalde!.. Ya da tepeden kontenjanla inecek!..
   Şu da bir gerçek ki; yarın akşam saatlerinde CHP’li kral ve kraliçeler aynaya baktığında ve ‘Ayna ayna söyle bana, benden başka birinci yakışır mı Meclis koltuğuna?!’ diye sorduklarında, aynalı sandıktan çıkan oylar gerçeği konuşacak!..
   Hadi bu gecede güzel hayallerinizle başbaşa kalın, hayalini kurduğunuz Meclis’in havasını yaşayın, yarın bu saatlerde nasılsa 2 aday adayı dışında diğerlerinin hayalleri sona erecek!.. 2 diyorum çünkü 3 adaydan en iyi ihtimalle sadece 2’si Meclis’e gidebilecek... Çok büyük ihtimalle bir milletvekili adayı da başka partiden Meclis’te bölgemizi temsil edecek...
    Tüm milletvekili aday adaylarına başarılar dilerken, bu gece daha hayallerinizle sizleri başbaşa bırakıyorum!.. 2. ve 3. aday kim olacak diye de çok meraklanıyorum, aynı 17 aday adayı taraflarının olduğu gibi!.. 17 aday adayımız birinci(!), ikinci ve üçüncü adaylar sandıktan değil aynadan çıkacak gibi!..
    Ülkemize ve bölgemizi en iyi şekilde temsil edecek, ilkeli adayların sıralamaya girmesi dileğimle, saygılar...
    


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder