14 Mart 2015 Cumartesi

BREH VEDAT, BAŞKAN ÖZCAN’I NE ÇOK KORKUTMUŞSUN!..


   Bugün Cumhuriyet Halk Partisi Keşan İlçe Başkanlığında, CHP Edirne milletvekilliğine aday adayı olan 5 kişinin adaylık açıklaması vardı... Saat 11.30’da Vedat Koyuncu (Keşan), saat 12.00’de Gürkan Güneser (Edirne), saat 12.30 Okan Gaytancıoğlu (Havsa), saat 13.00 Teoman Özdöl (Edirne), saat 14.00 Suat Polat (Edirne) açıklamasını yaptı... Ne gariptir ki, Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan, CHP Keşan İlçe Başkanlığında daha önce aday adaylıklarını açıklayan tüm milletvekili aday adaylarının açıklamalarına katılıp, tarafsız bir tutum sergilerken, bugün ise 5 aday adayından sadece birine, Sayın Vedat Koyuncu’nun aday adaylığı açıklamasına katılmadı... Acaba, Sayın Koyuncu uzun yıllar partiye emek vermiş bir isim olduğu için mi? Acaba Sayın Koyuncu, Gençlik Kolları Başkanlığı, CHP Keşan İlçe Başkanlığı gibi görevlerde de bulunduğu için mi? Acaba, bugün açıklama yapan aday adaylarından biri Havsa’lı 3’ü Edirneli, sadece Sayın Vedat Koyuncu KEŞANLI olduğu için mi?
   Bu soruları ben değil, bana Keşanlı CHP’li hemşehrilerim sordu... Çünkü ben, bugün aday adaylığını açıklayan 5 milletvekili aday adayının da açıklamasına gitmedim, şahit olmadım... Ancak bana ulaşıp bilgi verilmesi üzerine, sosyal paylaşım sitesi olan Facebook’tan tüm aday adaylarının sayfalarına baktım ve fotoğraflardan durumu anladım... Çok fesatsınız ve sevgili CHP’li hemşehrilerim!.. Hiç Sayın Başkanımız partilisini hem de Keşanlı hemşehrisini dışlar mı? Hem de Cumhuriyet Halk Partisi’ne bu kadar emeği geçen, mücadele veren partilisini!... Kabahat Vedat Bey’de!... Öyle saati erken tutmayacaktı, erken erken açıklamasını yapmayacaktı... Günahına girmeyin Sayın Başkanımızın... Uyanamamıştır da ondan gelmemiştir!.. Yoksa taraf tuttuğundan, sevmediğinden, nefretinden, korkusundan olacak değil ya!.. Saygılarımla... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder