10 Mart 2015 Salı

HALK PARKLARINA HALK GİRMESİN DİYE KÖPEKLER SALINMIŞ!..


   Kısmetime tüküreyim!.. Bu sefer kısmetime babamı da dahil ettim!.. Bugün babam tam evden çıkıyordu ki, ‘beni de beklesene’ dedim... Babam çarşıya yürüyerek çıktığı için, birlikte yürümeyi teklif ettim... Benim çarşı istikametimde sürekli olumsuzluklar çıkıyor ya karşıma, hiç olmazsa babamın istikametten gideyim, belki doğru yolu bulurum dedim!.. Bismillah çıktık evden, Kalburcu Bayırı Sokak’tan Taflan Sokak istikametine yöneldik beraber... Tam belediye meclisi üyesi iken vefat eden merhum İsmail Eker’in isminin verildiği İsmail Eker Parkı’nın önüne geldik ki, aklım çıktı yerinden!.. Ayaklandığında benim boyumu geçen 2 köpek, parkın kapısını öyle bir zorladı ki, kapıyı kırıp üstümüze atlayacak kadar kudurmuşlardı... Tabii ki bu beklemediğim durum karşısında ben havaya zıpladım, babam da gülmeye başladı... ‘Korkma, korkma kapı kilitli’ deyip, güya beni teselli etmeye çalıştı... O sinirle döndüm babama, ‘saat kaç sen onu söyle bana’ diye kükredim... Birlikte baktık saate, akrep 11’in üzerinde, yelkovan da 21’de... Yani saat 11.21’di... Keşan Belediyesi tarafından, halk parkı olarak hizmete sunulan parkın, saat 11.21’de kapıları kilitli ve içerisine halk giremesin diye köpekler salınmıştı!.. Parkın giriş kapısının hemen yanına da, üzerinde “DİKKAT! KÖPEK VAR. KAPILAR KAPALI OLDUĞUNDA KÖPEKLER SERBESTTİR” şeklinde yazılı bir tabela asmışlardı...
   Çok fazla uzatmayacağım ve sadece kısaca şunu söyleyeceğim; Keşan’ımızda halk parkı olduğu açıklanarak pek çok park hizmete açılıyor... Ancak; açılan parkların hepsi bir işletmeciye devredilip, inisiyatifine bırakılıyor... Birçoğunun kapısı kilitli ve işletmecinin keyfi ne zaman gelirse o zaman açılıyor... Bazılarına uygulanan fahiş fiyatlardan dolayı giren çarpılıyor, bir kısmı da fuhuş yuvasına çevriliyor... Halk Parklarımız mübarek olsun!.. Saygılarımla!..
  









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder