13 Mart 2015 Cuma

SAROS KÖRFEZİ’NDEKİ SAHİLLERİMİZİN İÇİN SENE-İ DEVRİYE!..


   Euzu billahi mineşşeytanirracim, bismillahirrahmanirrahim... Yüce rabbim; sen Sağlık Bakanımız muhterem Mehmet Müezzinoğlu, Edirne Valimiz muhterem Dursun Ali Şahin, Keşan Belediye Başkanımın muhterem Mehmet Özcan, yine çok muhterem sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri ve ilgili kurum amirlerinin dualarını kabul eyle ya rabbi!.. Gelmiş geçmiş ne kadar vekilimiz, valimiz, ilgili kurum amirimiz varsa, sen onların da dualarını kabul eyle ya rabbi!.. Ya rabbim, her yıl olduğu gibi yaz dönemi öncesi Saros Körfezi’ndeki sahillerimizin durumu masaya yatırılır, sorunlar ele alınır, yazılır çizilir ve rafa kaldırılır... Bu yılda ilkbahar mevsiminin girmesiyle birlikte yine sorunlar akla gelecek ve yine masaya yatırılmak üzere bir araya gelinecektir...
   Siz deyin 5 sene ben diyeyim 9 sene... Yerel gazete arşivlerini karıştırın da kaç yıldır masaya yatırıldığını görelim hep birlikte... Benim çok net hatırladığım, 2006 yılında Kaymakam Akdülkadir Karataş olmak üzere şimdiki Kaymakamımız Bekir Dınkırcı ile birlikte 4 ayrı kaymakamımız görev yaptı Keşan’da... Sene hesabı ortada!..
   Vatandaşımız, her yaz mevsimine girilmesi ve sahillerde hareketlenme başlaması ile birlikte, başlıyor hatim duası etmeye!.. Bu sefer vatandaşımızdan önce ben davranayım da, sevapların hepsini kapayım dedim kendimce!.. İlkbahar mevsimine girdiğimiz şu günlerde; Allah, sahillerimizle ilgili sorunları masaya yatıran ve bir daha kaldıramayan ilgililerin sene-i devriyesini kabul etsin!.. Sene-i devriyelerinin kabulü için; El Fatiha!...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder