26 Mart 2015 Perşembe

ÖĞRETMEN ÖKÜZ, ÖĞRENCİ EŞEK, YA KOYUNLARA NE DEMELİ!..


   Keşan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından ilkokul öğrencilerine ‘Öğretmen Öküz’, ‘Öğrenci Eşek’, ‘Doktor Tilki’, ‘Trafik Polisi Kurbağa’ adlı resimli hikaye kitapları dağıtılmış!.. Şaka gibi değil mi!.. Birde üstüne üstlük eğitimciler ve velililer, öğrencilere ve meslek dallarına hakaret edildiği iddiasıyla tepki göstermiş... Geçmiş olsun!..
   Yahu 13 yıldır aklı kemale ermemiş çocuklarımıza değil; yetişkinlerin, aklı kemale erenlerin gözünün içine baka baka -koyunsunuz!- dediler, çevirmedikleri dalavere kalmadı, yasalar, kanunlar kendi inisiyatiflerine göre konuldu, şeffaf şeffaf götürdüler(!) ama yapılan bütün seçimlerden de galibiyetle çıktılar... Hem böyle ‘Siz Öküzsünüz!’, ‘Siz Koyunsunuz!’, ‘Siz Güdülmeye Mahkumsunuz!’ diye de kitaplar dağıtmadılar... Açık açık yüzümüze haykırdılar!.. Aklı kemale erenleri resmen ayakta uyuttular!..
   Şimdi ise Keşan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından dağıtılan kitaplarda ‘hakaret’ var diye veliler ve eğitimciler tepki gösteriyor... 13 yıldır koyun gibi güdülürken yarabbi şükür(!), şimdi öğrenci, öğretmen, doktor ve polis küçük düşürüldü diye tepki!.. Vallahi benim buna pek aklım ermedi... Çocuklar sandığa gitmeyeceği için açıkçası çokta endişelenmedim... Demek ki bu tür kitaplar basılmaya ve dağıtılmaya başlandı ise, gelecekte göreceğiz her öğrencinin elinde... Daha aklı kemale ermemiş çocuklarımız okul sıralarında -eşek- olmaya aday gösterilecek ve eğitim sistemi bu yönde ilerleyecek!.. O halde yine sorumluluk aklı kemale erenlere düşecek... 7 Haziran’da çocuklarınız değil, siz yetişkinler sandık başına gidecek... Karar sizin; böyle bir eğitim sisteminin cevabını sandıkta vereceksiniz... Ya çocuklarınız eşek siz koyun ya da herkes insan gibi yaşayacak!.. Saygılarımla... 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder