21 Mart 2015 Cumartesi

DARISI DİĞER YÖNETİCİLERİN BAŞINA!..




   Oluyormuş, hem de bal gibi oluyormuş!.. Yeter ki niyetine girilsin, takip edilsin, ipin ucu kaçırılmasın...
   Bugün sabah saatlerinden itibaren Keşan’ın çarşı merkezindeydim... Malum Keşan’ın cumartesi pazarı ve trafiğin en yoğun yaşandığı gün... Halk pazarı kurulması nedeniyle sadece Keşanlı hemşehrilerimiz değil, çevre ilçe, belde ve köylerin yanı sıra, komşu ülkelerden bile hatırı sayılır misafir geliyor ilçemize alışveriş yapmak üzere...
   Bugün hiç geçmediysem, 6-7 kez turladım İsmail Saraç ve İnönü caddelerini... Bir iki seferinde trafik ekiplerine rastladım, birkaçında ise rastlamadım... Ancak her iki caddede de trafik su gibi akıyordu... Dörtlülerini yakmak kaydı ile birkaç aracın park halinde olduğunu gördüm, ancak kısa süreli işlerini görüp, park işlemini kısa sürede noktaladılar... Yani sürücüler yavaş yavaş kurala uymaya başlarken, trafik ekipleri de meydanı boş bırakmadılar... Hatta o kadar çok keyif aldım ki bu durumdan, görüntülemeyi de ihmal etmedim...
   Özverili çalışmalarından dolayı başta Keşan İlçe Emniyet Müdürü Mehmet Bahri Kantoğlu’nun nezdinde ekibini kutlarken, uygulama tam oturana kadar ipin ucunu bırakmamalarını da diliyorum... Ve darısı; diğer yöneticilerin başına diyorum!.. Çünkü trafik akışı su gibi akıyordu lakin, araçlar gerçekten suda gider gibiydi!.. Malum yollardaki çukurlar 22 plakaları köçek yapmasının(!) yanı sıra, suyun dalgası gibi de çarpıyordu!.. Umarım yollarımızdaki çukurlar da bir an önce tıkanırda, Keşan’ın en önemli sorunlarından biri daha kapanır... Saygılarımla... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder