4 Mart 2015 Çarşamba

BELEDİYE BAŞKANI YİNE ZIPLADI!..


   Köşe yazımın başlığını itina ile seçtim... Sırf; reyting uğruna!.. Vallahi alemsiniz ya, hemşehrilerim... Az biraz Keşan Belediyesini eleştirmeyeyim, farklı konuları gündeme taşıyayım diyorum ama, içinizdeki aşkı durduramıyorum!.. Üst üste Keşan Belediyesine ve doğal olarak yöneticilerine yönelik eleştiri yapsam, bir ya da iki hemşehrimiz hemen kükrüyor ve beni AKP’li ilan ediyor!.. Lakin Belediyemize ve yöneticilerine yönelik şikayetlerin büyük çoğunluğu da CHP’li hemşehrilerimizden geliyor... Yine birkaç gün Belediyemize ve yöneticilerine yönelik yazı yazmasam, ‘ne oldu susturdular mı, korktun mu?’ diye yorumlar yapılıyor ve sürekli Keşan’daki olumsuzluklar konusunda mesajlar atılıyor... Ben de şaşırdım vallahi... Aşağı tükürsen sakal, yukarı tükürsen bıyık!..
   Yalnız bir şeyi de paylaşmadan geçemeyeceğim... Keşan Belediye Başkanımız Sayın Mehmet Özcan, 3 dönemdir üst üste göreve getiriliyor... Ve Sayın Başkanımız bu koltuğa atama ile gelmiyor... Keşan Belediye Başkan ve Meclisi, Keşanlıların oyları ile o makama getiriliyor... Hayrola, yoksa oy kullanırken bıçak mı dayadılar gırtlağınıza!.. Böyle bir durum olmadığına göre, Belediye Başkanımız hoplasa da zıplasa da katlanacaksınız 4 yıl daha... Durun durun daha ben zıplamadım!.. Facebook sayfamda, ‘Keşan Belediyesi Asansör Hakkında’ başlıklı bir yazı paylaşılmış bugün bir hemşemrimizin aracılığıyla... Ankara’ya kadar zıplamanın altında, vardır mutlaka bir muamma... Bu muammayı çözmek de elbet bizim işimiz!.. Çekirge bir sıçrar, iki sıçrar, üçüncü de ele geçer!.. Eh, Keşan Belediyesi de bir zıplar, iki zıplar, üçüncüde bana toslar!.. Yarın, udem ltd. şti.’nin akıbeti ile ilgili yorumlarımı paylaşacağıma göre, bu gece yöneticilere iyi uykular diliyorum, Allah rahatlık versin cümlesine!.. Saygılarımla...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder