13 Mart 2015 Cuma

SARHOŞTUM AYDIM, AYMAZ OLAYDIM!..


   Bu sabah saat 09.30 sıralarıydı... Yine çoğu zaman olduğu gibi, telefonumda kaydı olmayan bir numara aramıştı... Aramıştı diyorum çünkü o anda telefonum bulunduğu farklı br odada olduğum için duymamış ve cevapsız çağrıyı görünce, hemen geri dönmüştüm... Her zamanki gibi, yine sabah sabah sinir katsayısı yükselen ve yaşadığı sinir bozucu hadiseyi benimle paylaşmak isteyen bir hemşehrimiz aramıştı!.. Bu arada ifade ettiğine göre, benden önce Keşan Belediyesinde de ilgili birimlere ulaşmak istemiş şikayetiyle ilgili ama ‘parmak basma’ saati geçtiği halde, ilgilileri henüz parmağını geçirmemiş!.. Neyse biz konumuza dönelim, parmak işini sonunda yine irdeleriz...
   Keşan’ın yıllardır kanayan trafik konusuydu hemşehrimizin bu sabah ki sorunu... Ancak sorunun ana kaynağının, çözüm getirmesi gerekenler olduğunu belirtti... Keşan Belediyesi Hizmet Binası’nın etrafındaki bütün park alanlarının, belediye personel araçları ile doldurulduğunu iddia etti... Sağı, solu, ortası, kenarı... Zabıtalar çekiyorlarmış dubaları, tutuyorlarmış bütün parsayı... Hadi Belediye Başkanının makam aracı içim ayrılan, hadi yanında da bir iki resmi araç için ayrılan yerleri anlıyorlarmış da, hizmet binasının bütün çevresi belediye personelinin araçları için ayrılan park yerimiymiş... Eğer öyle ise bu açıklansınmış, değil ise de dubalar ortadan kaldırılsınmış... Bunu zabıta birimine sormak istemiş önce ama kimseyi bulamamış... Güya belediye personeli girişlerde parmak basıyormuş, ancak bu sabah ilgili birimin amiri parmağını evde unutmuş!.. Ha birde Belediye Hizmet Binası’nın giriş kapısı yönündeki tek gidişli yoldan, belediye personelinin ters yönde giriş yaptığına şahit oluyormuş... Onlar kurallara uymazsa, diğer sürücülerin uymaması çok doğalmış... Olur mu be hemşehrim... Onlara mubah, vatandaşa ceza!.. Hem belki araçlarına bir hasar gelmesin diye giriyorlardır ters yola... Kesin doğru yolda vardır bir çukur, dalıp da vatandaşın halini anlayacaklarından korkuyorlardır... Park için yerlerini ayırtıp, sürücülerin çilesini anlamamak için bu yola başvuruyorlardır... 3 gün üst üste park yeri bulmak için Keşan’ın merkezini 5 kez turlayıp çeyrek depo yaksalar, çukurlu yollara araçları ile dalsalar, birde parmak basmak için telaş yapıp, bütün çekecekleri bu ceremeyi de göze alarak 1 saat önce evlerinden çıksalar, o zaman Hanya’yı Konya’yı anlayacaklar da... Ancak onlar; görmezleri, bilmezleri, duymazları oynuyorlar!.. Eh biz çalalım, onlar oynasın bakalım... Elbet bir gün, onların çalıp, bizim de oynayacağımız vakit gelecek... Şimdiden istek yapıyorum: sarhoştum aydım aymaz olaydım!..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder