15 Mart 2015 Pazar

SİTTİN SENE İKTİDARLIĞI GÖREMEZSİNİZ!..


   Dün yayımladığım, “BREH VEDAT, BAŞKAN ÖZCAN’I NE ÇOK KORKUTMUŞSUN!..” başlıklı köşe yazımın ardından birçok hemşehrim Facebook hesabıma özelden mesaj göndererek, yazımla ilgili yorumlarını dile getirdi... İlk 1 saat içinde özelden gelen mesajlara cevap verdim ama baktım ki yetişemiyorum, en iyisi köşe yazısı ile toplu cevap vereyim dedim... Bu arada mesajların içeriği, genelde Cumhuriyet Halk Partililerin birbirlerine karşı olan tutum ve davranışları ile ilgiliydi...     Yine bir hemşehrimiz, yazımın altına açıkça yorumunu yapmış ve ‘Ben de olsam gitmezdim Neşe Hanım. Başkanımızın Encümen (Belediye Meclisi) listesini çizen adamın yanında olmaması gayet normal. Yerel seçimde Vedat Bey, CHP İlçe Başkanı değil miydi?’ demiş... Yine dünkü köşe yazımı, yazımın içinde de belirttiğim üzere CHP’li hemşehrilerimizden gelen soruları derleyerek yazdım... Yani onların duygu ve düşüncelerini dile getirdim... (Facebook sayfamda paylaştığım yazımın altına yorum yapan hemşehrimiz, zamanında o konu ile ilgili de yazı yazmış ve ‘Vedat Matrix olmuş!’ başlığı altında yayımlamıştım)
   Şimdi gelelim benim duygu ve düşüncelerime!.. Dün, Cumhuriyet Halk Partisi Keşan İlçe Başkanlığında, CHP Edirne milletvekilliğine aday adayı olan 5 kişi yerine sadece Vedat Koyuncu adaylık açıklamasını yapmış ve CHP’li Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan da adaylık açıklamasına gitmemiş olsaydı, CHP’liler bu kadar tepki vermezdi, ben de vermezdim... Çünkü; gelmemesinin bir nedeni olabilir, şehir dışında bulunabilir, zaten izinli ve bir mazereti vardır diye düşünülür ve tepki gösterilmesi için somut bir delil olmazdı...
    Yine Sayın Özcan, 5 aday adayından son iki tanesinin adaylık açıklamasına katılsa, ‘herhalde işi vardı ya da şehir dışındaydı, ancak son iki aday adayının açıklamasına yetişti’ denilip, gözardı edilebilir ve bu kadar tepki verilmezdi...
   Ve yine Sayın Özcan, aday adaylarına aynı mesafede olduğunu belirtmemiş ve ‘ben tarafım, hatta herkesin tarafındayım ama bir-iki kişinin tarafında değilim, bunların için de -Vedat Koyuncu- da var’ deseydi, yine bu kadar tepki almaz ve ‘zaten peşin peşin söyledi’ denilirdi... Ama ağzından çıkan ile duruş aynı istikameti göstermiyorsa, verilen tepki de böyle oluyor işte...
   Evet saygıdeğer CHP’liler... Doğrusu beni ilgilendiren çok daha başka bir yönü var bu konunun... Belki bu dönem CHP’lilerden medet umuyorum, belki kurtuluşu onların iktidarlığında görüyorum, belki ülkemin geleceği için onlara muhtacım... Ama görüyorum ki, onlar birbirine muhtaç değil!.. Görüyorum ki onlar birbirlerine düşman! Görüyorum ki, onlar ülkede iktidarlığı değil, kişisel iktidarların peşindeler!..
   Devam edin, yolunuz açık olsun... Şunu bilin ki; bu şekilde davranmaya devam ederseniz sittin sene iktidarlığı göremezsiniz!.. Cumhuriyet Halk Partisine bel bağlayan insanların umutlarını da çalarsınız...
   Ve saygıdeğer Cumhuriyet Halk Partililer... Siz siz olun, partiye emek veren kişileri bir yerlere getirip destekleyin... Tepeden inen ve uzaydan gelmiş gibi seçimde karşınıza çıkan kişilere bel bağlayıp medet ummayın... Sonra böyle sizi beğenmiyorlar, partinizin değil de kendi iktidarlıklarını yaratıyorlar... Saygılarımla...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder