10 Ocak 2015 Cumartesi

KOCASI TARAFINDAN BİR ERKEKLE ALDATILAN KADIN!..


Toplumumuzda aldatılan kadın ve erkeklerin sayısı her geçen gün artıyor... Aldatmaların sebepleri de bazı kişiler ve konuyla ilgilenen uzmanlarca çeşitli sebeplere bağlanıyor... Ama hiçbiri çıkıp da direkt; ‘KARAKTERSİZLİK...’ demiyor.
İlgisizlikler, duygular, belli dönemler, hormon bozuklukları vs. bahane ediliyor... Her şeyde olduğu gibi aldatmalara da bir kılıf uyduruluyor...
Şimdi diyeceksiniz ki yine; ‘Nereden çıktı bu aldatma’ diye... Bu da toplumsal bir sorun değil mi? Birçok yuva ‘aldatma ve aldatılma’ nedeniyle dağılmıyor mu? Aldatılan kadınların birçoğu kaderine boyun eğerken, bazıları boşanma yolunu seçip, evini terk etmiyor mu? Erkeklere gelince de onlar; baştan saltanat sürdüğünü ve ikinci baharını yaşadığını zannedip, 50’sinden sonra da sürünmüyor mu?
Ancak bu sefer paylaşacağım aldatma her gün duyduğum ya da gözlemlediklerimin dışında... Hoş günümüzde artık her şey moda ama bu hikâye modadan öte gibi gözüke(!)...
“Telefonum çaldı geçtiğim günlerde bir gece... Ağlamaklı bir ses duydum ahizenin ötesinde... Arayan arkadaşım, konuşmaya ihtiyacı olduğunu belirtti sadece... Tereddütsüz bir şekilde geleceğimi ifade ettim kendisine ve yaklaşık 20 dakika sonra da karşılaştık evinde...
Önce kahkahalar attı... Doğrusu şaşırdım, afalladım... Telefonda duyduğum ağlamaklı sesin yerini, kapı açıldığında kahkahalar almıştı... Bir an akli dengesini yitirmiş olabileceğini ya da beni aralarında görebilmek için düzenlenmiş bir plan olduğunu düşündüm... Ancak bu düşüncem sadece dakikalarla sınırlı kaldı... Kahkahalar atan yüzdeki görüntü bir anda hıçkırıklara büründü... Olabildiğine ağlıyordu... Neydi bu kadını bu kadar ağlatan, çok merak ettiğim halde, ‘Hadi anlat, bir an önce hikayeyi duymak istiyorum’ bile diyemedim... Çünkü önce mimiklerle içini döküyordu bu kadın... Kelimelerin sonra döküleceği belliydi... Ve o anda geldi... ‘Kocam beni aldattı’ dedi... Çok şükür rahatlamıştım... Bunca göz yaşı, hıçkırık ardından acı bir hikâye bekliyordum... ‘Oh’ dedim önce... Sonra da‘Üzüldüğün şeye bak, senin gibi binlerce kadın ve hatta erkek var aldatılan, kendini bu kadar harap etmeye gerek var mı?’ diye teselli etmeye çalıştım ve‘Erkeklerin hamurunda var, boşveer, ya çekersin, ya da çekip kapıyı gidersin’ dedim...
Ancak hıçkırık sesleri bu sefer daha çok yükseldi... İki eli saçlarının arasında ve kafasını dizlerine vuruyordu... ‘Ben’ dedi, ‘Ben, bir erkeğe tercih edilecek kadar çirkin bir kadın mıyım?’... Önce ne söylediğini anlayamadım ya da anlamak istemedim... Bir süre bakıştık... Kilitlendim, söyleyecek söz bulamadım... İfadesini bir daha tekrarlamasını bekledim emin olmak için... Ve tekrarladı da... Kocası tarafından bir erkekle aldatılmıştı ve tanık olmuştu bu bayan ihanete... Sonra da kocası tarafından doğrulanmış ve aşık olduğu belirtilmişti bu erkeğe... Ve sonrasında da; ‘Ya kal ya da çek git gidebildiğin yere...’ demişti kocası bu kadına...
Kadın kalır ya da çeker gider, orası kendine özel... Ancak bırak güzel, Afrodit olsan karşındaki erkek karaktersizse ne yazar...
Evet... Bu kadın kocası tarafından aldatılmanın ezikliği ile baş başa kalmıştı... Kocası onu bir kadınla aldatsaydı belki ‘erkeğin elinin kınası’ misali böbürlenecekti bile(!)... Ama bu aldatış, belki de hayatı boyunca gözünün önünden gitmeyecek, hafızasından silinmeyecek bir dram olarak yaşayacaktı...”
Gelelim sadede... Bu ve benzeri aldatmaları hep duyarız, okuruz, izleriz... Hatta görsel olarak televizyonlarda bizzat konu olurlar dizilere, filmlere... Ailecek heyecanla seyrederiz, ‘bir gün ya bizim de başımıza gelirse’ hesabı yapmadan... Okullarda konferanslar verilir, çeşitli seminerler düzenlenir ve çocuklarımız ile gençlerimiz bilgilendirilir... Ancak iş ‘aldatmaya’ gelince hiçbir kıpırtı yok, ‘gayet olağan’ olduğu düşüncesiyle...
Erkek çocukları saçını uzatıp, toka takmayı ihmal etmez, kulağına küpe takar, elinde bilezikler... Ama ailelere göre normal, gençlere göre de haydi haydi normal... Eee... bütün bunlar normal olunca da erkeğin erkeğe aşık olmasını anormal karşılamayalım(!) lütfen... Tabii ki bu işi uzmanlar çok daha iyi bilirler(!)... Erkek erkeğe aşık olduysa çıkıp ‘KARAKTERSİZLİK...’ diyeceklerine, hormonlara bağlarlar...
Ne diyeyim; siz bu işi hormonlara bağladığınız sürece, daha neler görüp, duyacağız, Allah sonumuzu hayır ede...

(İtalik olan bölüm gerçektir, bir arkadaşım tarafından bana iletilen ve kaleme almam istenilen bir olaydır.)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder