4 Ocak 2015 Pazar

İSTEMEYİ BİLİYORUZ DA BİR DE KULLANSAK!


    Uzunköprülüler de bizden ve Paşayiğitli vatandaşlardan özenip, üst geçit istemişler... En kısa zamanda da yerine gelir istekleri... Çünkü ne zaman bölgemizde gerekli ama kullanmayacağımız bir şeyleri birileri istese, mutlaka yerine geliyor... Biz de istedik bir zamanlar üst geçit... Şehirler Arası Terminalin olduğu bölgeye... Öğrenci Yurdunu bahane ettik özelliklede... Ve terminalden şehir merkezine geçmek isteyen vatandaşların can güvenliğini öne sürerek, ısrarcı olduk bu isteğimizde... Benzer şekilde Paşayiğit beldesinde de yapıldı bu istek... Onlarda hem yolun sağ ve sol yönünde kalan vatandaşların geçişleri, daha çok da öğrencilerin can güvenliğini öne sürdüler haklı olarak ve üst geçit yapılmasında direttiler... Ve yapıldı da... Hem Keşan’a hem de Paşayiğit’e...
   Sonuç mu? Keşan’daki üst geçidimizin bulunduğu bölgeden o kadar çok geçtim ki, yalnız bir defa bile üzerinde bir Allah’ın kulunu yürürken göremedim... Buna karşın birkaç kez kafayı çekenlerin intihar girişim hareketine, birkaç kez de başka sebeplerle intihar girişimleri yapıldığına şahit oldum...
   Paşayiğit’ten çok sık geçmesem de, yine yolum zaman zaman düşmüştür o bölgeye... Orada da bir kul görmedim geçerken ama halıların kurutulduğuna şahit oldum birkaç kere... Buna keza üst geçidin altından geçen onlarca insan gördüm karşı yöne...
   Anlayacağınız her iki üst geçit için harcanan paralar gitti çöpe... Bir şey isterken önce vatandaşı deneyelim, eğitelim, bazı kuralları öğretelim... Eğer meyil varsa uygulamaya, ona göre bir şeyler isteyelim...
   Şimdi Uzunköprü’de sıra... En kısa zamanda mutlaka yapılır üst geçitleri, artık onlar ne maksatla kullanır bunu da zaman gösterir... Ancak tahmin ettiğim bir şey var ki memleketimizde; üst geçit maksadı dışında her şey için kullanıma müsaittir!.. Saygılarımla...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder