20 Ocak 2015 Salı

CHP KEŞAN İLÇE YÖNETİMİ; VAR MISINIZ, YOK MUSUNUZ?!


   Recep Tayyip Erdoğan = Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan; Ahmet Davutoğlu = CHP Keşan İlçe Yönetimi!.. Ne güzel bir yakıştırma oldu değil mi?! CHP Keşan İlçe Yönetimi var mıdır, yok mudur belli değil... Keşan’da iktidarsınız, ülke genelinde ise muhalefet... Ne iktidarlığınızı görmek kısmet oldu ne de muhalefetliğinize şahitlik edebildik bu da bir gerçek!.. Tamam kayyum olarak atandınız ama madem ısınamadınız ya -adam- gibi bırakmayı bileceksiniz ya da -görevinizi yapmayı- deneyeceksiniz...
   AK Parti İlçe Başkanı gazetelere boy boy çıkıp partisi adına açıklamalarda bulunuyor, icraatlarından söz ediyor, çok şükür siz de yalayıp yutuyorsunuz!.. Ülkede hırsızlar cirit atıyor, çalınan paralar faiziyle geri ödeniyor, bir Osmanlıca curcunasıdır alıp başını gidiyor, Ak sarayın merdivenlerinde 16 Türk devletine ait kıyafetlerle kuşatılmış maskeli balo düzenleniyor, peki bizim CHP İlçe Yönetimi ne yapıyor? Seyrediyor!.. İyi seyirler size!.. Haa, arada bir AK Parti’den gelen eleştirilere de CHP’li Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan yanıt veriyor... Yani milletin(!) cumhurbaşkanı olan Erdoğan’ın yaptığını yapıyor!.. Sayın Özcan, tüm Keşan halkının Belediye Başkanı olduğu halde, ülke genelinde AK Parti’nin sergilediği filmin aynısını bize izletip, CHP İlçe Yönetimi’ni Başbakan Davutoğlu gibi figüran konumuna sokuyor ve borazanı elden bırakmıyor!.. Yine istediği işçisini kapı önüne koyuyor, istediği kişileri belediye kadrosuna alıyor ama CHP İlçe Yönetimi’nden -tık- çıkmıyor!..
   Sonra bir de bana, ‘neden CHP’yi eleştiriyorsun, AK Parti’nin ülke genelindeki hatalarını, kusurlarını, yolsuzluklarını görmüyor musun?’ diye tafra yapılıyor... Ben görüyorum da, ‘acaba CHP İlçe Yönetimi görmüyor mu?’ diye garip bir kulunuz olarak ben de size soruyorum!.. İzlediğim filmlerden o kadar çok sıkıldım ki, farklı artistler ile yeni senaryoları sabırsızlıkla bekliyorum!.. Saygılarımla...


1 yorum: