23 Ocak 2015 Cuma

BAKALIM BENİ KİM VURACAK?!


   a) Pavyoncular
   b) Uyuşturucu tacirleri
   c) AKP’liler
   d) CHP’liler
   e) Dolandırıcılar
   f) Her hepsinden biri!

   Hasımlarım ve hasımlarımın çeşitleri her geçen gün artıyor!.. Son 4 yıldır zaman zaman hep uyarı aldım vatandaşımdan... ‘Aman dikkat!’ dediler... Pavyonları ve bu mekanlarda yaşanan olayları sık sık dile getirdim ve sonuçlarını paylaştım yazılarımda, ‘uğraşma bunlarla kim vurduya gidersin!’ diye uyardılar... Uyuşturucu bağımlılarını ve ilçemizde yaşanan gelişmeleri kaleme aldım, ‘ateşle oynuyorsun, sana mı kaldı bırak polis, jandarma, savcı ilgilensin sen bak işine!’ deyip gözdağı vermeye çalıştılar... İktidar partililere sataştım, ‘kodese girmen yakındır, çamaşır, sigara vs.’ni hazırda tutuyoruz!’ diye hatırlatmada bulundular... CHP’liler hakkında yazdım, ‘sıkacaklar topuğuna!’ deyip espri yaptılar... Son birkaç ay içinde birden fazla dolandırıcılarla muhatap olmam ve her seferinde hayallerini kursaklarında bırakmam sebebiyle de, ‘sonunda seni dolandırıcılar vuracak, herkes rahatlayacak!’ deyip, benle kafa yapmaya kalktılar... Onu yazma, bunu yazma ben ne yazacağım be kardeşim... İçkili eğlence mekanları nedeniyle yuvalar dağılacak, canlar gidecek -tık- demeyeceğiz, gençlerimizi zehirleyecekler karşıdan seyredeceğiz, ülkeyi soyacaklar sesimizi çıkarmayacağız, Keşan’ı boklayacaklar yalayıp yutacağız, oturdukları yerden bir telefonla vatandaşımızı soyup soğana çevirecekler gülüp geçeceğiz!.. Bunları mı yapmamı bekliyorsunuz benden... Adaletsizliğe, yolsuzluğa, hırsızlığa, dolandırıcılığa, mafyaya boğun eğelim, yarabbi şükür diyelim, koyun gibi güdülelim!.. Bu kadar koyun yetmez mi memlekete!.. Ne bıçağım var ne silahım var ne de korumam var bilene... Allah’a emanetim sadece... Kaderim nasıl yazıldı ise bir gün herkes gibi bende göreceğim elbette... Kaderimin yazısını bozmaya çalışanlara da benden bir tavsiye; dokuz canımdan beşi gitti de dördü hâlâ bende!.. Hani niyetine falan girerseniz, ters tepebilir biline!.. Ne koyun olmaya niyetim var ne de sizin kör kurşununuzla öteye gitmeye!.. Durun bakalım daha çok hasım edineceğim kendime!.. Öyle 5 çeşit hasımla öteye gitmek yakışır mı bana söylesenize!.. Şu anda şeytanlarla diyalog halindeyim(!), öteden bile size köşe yazısı gönderme niyetindeyim!.. Yani öyle ya da böyle ensenizdeyim!.. Hadi bakalım sıkıysa niyetlenin!.. Cumanız mübarek, dualarınızın hayırlısından olması dileğimle... Saygılar... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder