19 Ocak 2015 Pazartesi

İŞTEN ATILAN BELEDİYE İŞÇİSİ, DAVUL-ZURNA İLE Mİ SESİNİ DUYURSUNMUŞ!


   Son birkaç gündür Keşan Belediyesi’nden yılbaşı ikramiyesi(!) alan işçi kardeşlerimizden bazıları beni arayarak, derdine derman olacak yolu göstermemi istiyor... İkramiye derken aman yanlış anlaşılmasın, yeni yıl arifesinde işlerine son verilen işçilerden söz ediyorum... Ne yapsınlarmış, seslerini nasıl duyursunlarmış... Biri 2 aylık maaş yatırıldığını söyleyince, ‘kaç aydır maaş almıyordunuz?’ diye sordum kendisine... ‘Vallah abla en son ne zaman maaş aldığımı bile hatırlamıyorum!’ cevabıyla karşılaşınca, ‘pes’ dedim kendi kendime... Güya Keşan Belediyesi’nin bağlı oldukları şirkete ödeme yapmadığını ve bu nedenle de şirketin maaşlarını yatırmadığını ifade etti dile döndüğünce... Yani Belediye şirkete borçlu,  Belediyeden parasını alamayan şirket de işçilere... Ve yine bu kardeşimiz dedi ki; davul zurna tutup sesimizi duyursak fayda eder mi sence? Ah be kardeşim, Keşan Belediyesi’nde çalışan taşeron işçilerin maaş alamadığını sağır sultan duydu yazıktır bir de yok canınızdan davul zurnaya para vermeyin bence!.. Davulu başında patlatsanız ilgililerin umurunda mı olacak sanırsınız birde!.. Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan, milletvekili adayı olmayacağını açıkladığına ve 4. dönem belediye başkanı olma niyetine de girmeyeceğine göre, artık ne yapsanız yok çare!.. Ha ola ki Genel Merkez’den bir sinyal gelir ve milletvekilliğine kontenjandan istediği yer verilir ise, o zaman belki bulur derdinize bir çare... Yoksa, 4 yıl daha Keşan Belediyesi’nden çok işçiler gider, çok yandaşlar girer; Keşan halkı da ektiğini biçer, ‘ellerim kırılsaydı da oy vermeseydim’ deyip dizlerini döver!.. Bundan sonraki seçimlerde hizmet edecek ve işçisine sahip çıkacak siyasilerin iş başına gelmesini dilemek de bize düşer... Saygılarımla...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder