9 Ocak 2015 Cuma

BA Bİ KERE!..

  
   Eleştirilmeye hiç tahammül kalmamış... Hem işinizi doğru yapmayacaksınız hem de yapmadığınız dile getirildiğinde tahammül edemeyeceksiniz... Var mı öyle yağma... Yok efendim hep CHP’liler eleştirirmişim, iktidar partisinin yanlışlarına gelince -es- geçermişim... Hem de ben!.. Ne de geçerim ya... Yanlış yanlıştır... Yanlışın muhalefeti iktidarı olmaz... Yanlışlar varsa ve hangi kanatta olursa olsun eleştirmek ve doğruları dile getirmek önce vatandaş sonra da gazeteci olarak görevimdir... Keşan’da yaşıyorum ve Keşan’ı yönetenleri eleştiriyorum doğal olarak... Evet haklı olduğunuz taraflar da var... Bazen o kadar çok ve ayrı konularda geliyor ki şikayetler, beş ya da altı yazı peş peşe Keşan Belediyesi’ni eleştirmek durumunda kalıyorum mecburen... Eee ne yapayım be kardeşim, b.k’ları kurumadan s.ç’maya devam ederlerse ister istemez eleştiri de geliyor kendilerine... Keşan yolları çukurlu diye, ‘Tayyip efendi neden yollarımızı tıkamazdın mı?’ diyeceğim... Her yer çöplük içindeyse, ‘Davutoğlu, sayende Keşan’ı b.k’mu götürüyor’ diye sitem edeceğim... Sularımız kesilse, ‘Topbaş suyumuzu niye kestin, ay senin Belediye Başkanlığına da!’ deyip ona mı serzenişte bulunacağım...
   Hatırlarsanız yeni yıl öncesi Keşan’a kar yağdı ve ulaşımda aksaklık yaşandı... Her ne kadar bu durum Keşan’ı yönetenler tarafından kabullenilmese de vatandaş gördü, yaşadı ve doğal olarak kınadı... Bende konuyla ilgili köşe yazısı yazdım... CHP’nin eski ilçe başkanlarından Salim Yatıkçı, yazımın altına yaptığı yorumunda şehirlerarası yollarda da benzer sıkıntıların yaşandığını ve bunu neden dile getirmediğimi sordu... Ben, kendisine yorumunun altına cevabımı vermiştim ama hazır konu buraya gelmişken bir kez daha hatırlatmak istedim... Sayın Yatıkçı, o anda ben Keşan dışı ile ilişkimi kesmiştim(!) ve Keşan’a odaklanmıştım... Keşan’da bir çarşı turu yaptım, eve gelene kadar da akla karayı seçtim... Doğal olarak da o anda Keşan-İstanbul kara yolunda yolculuk yapan sizlerin sıkıntınızı(!) değil de kendi yaşadığım şehirde yaşadığım sıkıntıyı dile getirdim... Ancak özür dilerim!.. Bir daha ki karakış seyahatinizde güzergahınızı bildirin de sizin arzuhal ve sorunlarınızı dile getireyim!.. Bu seferlik beni affedin!.. Ya böyle işte hemşehrilerim... Keşan’da yaşayacağız, Keşan’daki aksaklıkları göreceğiz ama eleştirmeye gelince Amerika’dan başlayacağız, zencileri suçlayacağız!.. Bu zihniyetle gidersek, daha çok kafamızı taşlara vuracağız... ‘Benim hatam nerede?’ demiyoruz, ‘Sen onun hatasını görsene’ diye uyarıda bulunuyoruz... Vatandaş her şeyi görüyor da, muhalefet olarak sizler neden vatandaşa alternatifi gösteremiyor ve ikna edemiyorsunuz... Acaba iktidarın genelde yaptığı yanlışları muhalefet olarak sizler yerelde yaptığınız için olabilir mi?! İstanbul-Ankara kara yolunda dün trafik akışı durdu... Ülkemiz ne karlar ne kışlar gördü ama bugüne kadar tek şeritten de olsa trafik akışı sağlandı ve araçlar otoyolda mahsur kalmadı... Ama artık yollarımız da özelleşti... Parayı almayı biliyorlar, parayı basmadan geçirtmiyorlar ama iş hizmete gelince vatandaşı mağdur etmeyi çok iyi beceriyorlar... Keşan’a gelince... Ulaşımı özelleştirmediniz mi, temizlik hizmetini özelleştirmediniz mi... Kar kendini gösterdi, ne yolcu minibüsleri duraklarına ulaşabildi ne de çöpler alınabildi... Üstüne üstlük bir de çalışanların maaşları da ödenmiyor... ‘Özelleştirmedik, belediye eliyle yapıyoruz’ desenize... ‘Diyemezsiniz, çünkü maaşlar niye verilmiyor’ diye sorduğumuzda ‘ihaleyi alan şirket ödemiyor’ cevabını veriyorsunuz... O zaman ne fark kaldı aranızda söyler misiniz bana... Onların yaptığı b.k, sizin ki kaka!.. 
   İşte bu nedenle, bana peş peşe neden bizi eleştiriyorsunuz diyenlere: Trakyaca; ‘Ba bir kere!’ derler adama böyle (Bak bir kere, baksana bir kere)... Sakın ola ki Keşan’da yaşarken Keşan’ın sorunlarını Keşan’dan sorumlu olmayanlara yüklememi beklemeyin benden bir daha ki sefere... Ülke sorunu mevzubahis olduğunda ben kime yükleneceğimi çok iyi bilirim siz akıl vermeseniz de!.. Bir dahaki karda görüşmek üzere, saygılar benden size... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder