7 Ocak 2015 Çarşamba

BOMBAYI BELİME DOLADIM, PATLATMAK İÇİN SAATİ BEKLEDİM!



   CHP’lilerin yüreği ağzında!.. Ben ise -canlı bomba- gibi, patlamak için saatimin gelmesini bekliyorum!.. Hani ihbarı da önceden yaptım... ‘Saat 21.00’de bombayı patlatacağım!’ diye...
   Önce bir hatırlatma yapalım isterseniz unutanlara... 5 Ocak 2014 Pazartesi günü paylaşım sitesi Facebook’ta, CHP’li bir kardeşimiz Keşan siyasetine Çarşamba günü yani bugün, bomba gibi bir haber düşeceği yorumunu yapmış, bu yorum üzerine de CHP’liler arasında gerilim başlamıştı!.. ‘Hangi CHP’liler arasında?’ dediniz gibi geldi bana... Bizde CHP’li çeşidi bol canım!.. Sarılısı, mavilisi, turunculusu, yeşillisi, vs. vs.’si... Gökkuşağı gibi oldu maşallah Keşan’da CHP siyaseti... Hal böyle olunca da, gruplaşan CHP’liler adeta panik yaşadı... Kimileri Keşan’dan yeni bir milletvekili aday adayının ortaya çıkacağı ihtimali üzerinde yorumlarda bulunurken, kimileri de Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan’ın milletvekilliğine aday adaylığını açıklayacağını düşündü... Yine kimileri CHP Genel Merkezi tarafından alınacak tavsiye kararı ihtimali üzerinde fikir yürütüp, Özcan’ın risk almayacağı olasılığını değerlendirdi... Yine bir bayan milletvekili aday adayının adı konuşuldu bugün için açıklama yapacağı konusunda... Kimisi de paylaşım sitesine yapılan yorumu blöf olarak değerlendirdi ancak ağzı ‘blöf’ deyip yüreği hop hop attı!.. Anlayacağınız gruplaşan CHP’liler 3 gündür bugünü bekledi ve bomba haberin ne olabileceği konusunda çeşitli yorumlarda bulundu... Bu arada 2 gecedir de uykusuz kaldı!.. Yemeden kesildi ama içme konusunda bir şey diyemeyeceğim!.. Ama iyi de ısındı, yakıttan tasarruf yapıldı!.. Ben mi ne yaptım? Hem yedim hem de içtim!.. Ev ortamlarından pek uzaklaşmadığım için de ısımı ayarladım!.. Bombayı belime doladım, 07.01.2015 saat 21.00’e de saatini ayarlattım!.. İçinde kurt olan(!) CHP’lilerin kurtlarını öldürmek için saatimi bekledim!.. Hadi bu gece rahat uyuyun, 2 gecedir hep içtiniz bu gece de yeyin!.. Birbirinizi değil canım, yemeğinizi!.. Yoksa diğer siyasi partililer yiyecek hepinizi!.. Bakın alternatifiniz de var artık, çok rahata yatmayın... Kazığı yiyen CHP’liler bir bakmışsınız ki, Emine Ülker Tarhan’ın liderliğinde kurulan Anadolu Partisi’nde birleşmiş ve Keşan’da CHP’yi bitirmiş... Sakın ‘olmaz’ demeyin, olur olur hem de bal gibi olur, böyle bir zihniyetle devam ederseniz Keşan’da CHP dibe vurur!..
    Unutmayın; küçük hesap peşinde koşan insanlar, her zaman büyük şeyler kaybederler... Sizlerde kendi çıkarlarınız peşinde koşarken, bir bakmışsınız ki çatısı altında toplandığınız CHP’yi paramparça etmişsiniz... Şu anda zaten parçalanmış halde ama paramparça olmaya da ramak kalmış durumda... Hadi bu gece rahat uyuyun da asıl -bomba- patlayacağı gün zaten ruh gibi dolaşacaksınız ortalıkta!.. Hem de çok yakında!.. Ne demiş atalarımız, alma mazlumun ahını; çıkar aheste aheste!.. Saygılar benden size...  


     


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder