12 Şubat 2015 Perşembe

KAYIP ZABITALAR VE POLİSLER ARANIYOR!..






   Bizim Keşan işte be yaa!.. Yıllardır yerinde sayan, bir arpa boyu yol alınmayan, her geçen gün şehir görüntüsünden uzaklaşıp köy görünümü almaya aday olan... Ha bu arada, ilgilileri bir anlatmaya başladı mı mangalda kül bırakmayan!.. Anlatıyorlar anlatıyorlar da bir benim külahıma anlatamıyorlar!..
   Bugün bismillah, yine evden çıktım... Lakin evden hareket saatimi, S.S. 25 No’lu Keşan Şehiriçi Minibüsçüler ve Motorlu Taşıyıcılar Kooperatif Yönetimi’nin kendi kafalarına göre almış olduğu karara orantılı ayarlayamamışım!.. Saat 12.30 ve ben yine Yuvam yolcu durağındayım... Hani yolcu minibüslerinin 4 nolu hattının tabelasında yazan ve Keşan Belediyesi tarafından da durak yapılan alanda... Bekle bekle gelmez yine minibüs, gözüm kaldı yolda!.. Sonra hatırladım bir anda... ‘Tüh nasıl kararlayamadım saatimi!’ dedim kendi kendime... Sahi bizim minibüsçüler kafalarına göre almışlardı bir karar, öğle saatlerinde bizim durağı es geçiyorlar!.. Öğrenciler nasılsa dolduracak minibüsleri, sivil vatandaşın öğle saatinde minibüse binme gibi bir ihtiyacı olur mu diye düşünen kim ki!.. Olursa da baksınlar çarelerine, para neredeyse bizde hizmet o yöne!.. Hem söylendim hem de ilerledim cadde yönüne... Neyse hayırlısından bir vatandaşıma rastladım da attı beni şehir merkezine... Yarabbi şükür elhamdülillah!.. Hani bizim Önder Caddesi’ni Demirciler Caddesi’ne bağlayan (güya!), Tekel Meydanı’nda Atatürk heykelinin hemen arkasındaki yol var ya, bırakın araç geçmesini yayaya bile geçecek yol kalmamış ortada... Tövbe çekip biraz daha ilerlediğimde, kaldırımlar aşılmış yollar kaynıyor esnaf malıyla, çöpler ortada... Neyse görülecek işlerimi hallettim, tekrar eve dönmek ve minibüse binmek üzere Tekel Meydanı’ndaki yolcu durağına geldim... Durakta tam tamına 18 dakika bekledim... Yok canım beklediğim minibüsün saatinde bir gecikme yoktu, ben vaktinden evvel gelmiştim... Durakta bir araç yakmış ışıkları, yolcu minibüslerinin yanaşacağı yeri kaplamış adamakıllı... Minibüsler yol ortasında duruyor, haliyle arkasından gelen araçların da önünü kesiyor... Minibüs durağının yarısını kaplayan bu aracın üstüne, bir araç daha gelip park etmesin mi durak önüne... Şoförü yaktı dörtlüleri, yolcu minibüslerinin nasıl park edeceğini düşünen kim ki... Bu arada Tekel Meydanı’nda cirit atan zabıta ve polislerden de eser yok... Yaklaşık 3 saat boyunca o alanda dolaştım, olumsuzlukları görecek bir zabıta ya da polise denk gelemedim... İlgililerin ilgisine El-Fatiha(!) deyip, yolcu minibüsüne atladığım gibi evime geldim... Eve geldiğim gibi de ‘kayıp zabıtalar ve polisler aranıyor!’ diye bir köşe yazayım dedim... Belki duyanlar duymayanlara, görenler görmeyenlere anlatır da, bu düzensizliğe bir son verilir istedim... Saygılarımla...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder