27 Şubat 2015 Cuma

FUHUŞ PARKI’NDAN ESİNTİLER!..

   
   Bu hafta içinde, Keşan Ortopedik Engelliler Derneği Çocuk Parkı’nda yaşanılan olumsuzlukları iki kez dile getirdim... Ancak Keşanlı hemşehrilerimiz (özellikle de kadınlar) bu durumdan o kadar rahatsızlarmış ki, bir kez daha gündeme taşımam konusunda ısrarcı oldular... Bu arada ben deniz Güzin ablalarına(!) da herkes içini döktü... 2 gün önceydi yanlış hatırlamıyorsam bir kadın hemşehrimiz meşhur park ile ilgili başından geçen bir olayı paylaştı benimle... Geçen yılmış sanırım... 60 yaş civarında olan bu kadın hemşehrimiz, marketten alışveriş yapıp, daha sonra da birlikte eve dönmek üzere kocası ile konuşmuş... Kocası çarşı merkezinde imiş, alışverişini bitirdikten sonra haber verecek, birlikte eve döneceklermiş... Aşağı yukarı bir saatte belirlemişler buluşmaları konusunda... Ancak kadın hemşehrimizin markette alışverişi umduğundan çabuk bitmiş ve hem soluklanmak hem de kocasına haber vermek üzere bahse konu olan Fuhuş Parkı, ay pardon Çocuk Parkı’na geçerek bir banka oturmuş ve yine 60 yaş civarında olan kocasını telefonla aramış... ‘Bey’ demiş, ‘Markette işim bitti seni Çocuk Parkı’nda bekliyorum. Hele gel de gidelim birlikte eve’ şeklinde konuşmasını tamamlamış... Aman Allah’ım demez olaymış!.. Kocası bir kükremiş ki, kadın neye uğradığını şaşırmış... ‘Çabuk’ demiş, ‘Çabuk terk et o parkı...’ Kadın şaşkın ama kocası telefonun ucunda öyle bir kükrüyormuş ki, poşetlerini kaptığı gibi doğru almış soluğu yine marketin önünde... Kocası da jet hızıyla gelmiş, 2 dakika sonra market kapısında karısının karşısına dikilmiş... Hem söylenmiş, hem de evin yolunu tutmuşlar... Meğer kocası meşhur parkın akıbetinden haberdarmış, karısının başına bir hâl gelecek diye de telaşa kapılmış!.. Yine 65 yaş civarında bir erkek hemşehrimiz meşhur Çocuk Parkımızın hemen önündeki kaldırımda yürürken, birden orta yaşa yakın bir adam önüne geçip, ‘lazım mı bey amca!’ demiş... Hemşehrimiz bu adamın dediğinden bir mana çıkaramayınca, ‘ne satıyorsun?!’ diye sormuş doğal olarak... Sormaz olaymış tabii ki, ‘her yaşta kadın bulunur, hem de kesene göre’ cevabını alınca yüzü kızaran hemşehrimiz, koşar adımlarla uzaklaşmış yüzü kızara kızara... Yine dün bir vatandaşımız ulaştı telefonumdan bana ve ‘Sakın beni yanlış anlamayın ama bir konuyu atladınız’ diye uyarıda bulundu kibarca... ‘Rica ederim, atladığım bir şey varsa memnuniyetle dinler, telafi ederim’ dedim kendisine... Meşhur Çocuk Parkı içinde 3 tane mahalle muhtarlığının hizmet verdiğini ve bütün bu olaylarında onların gözü önünde cereyan ettiğini, hiç mi ilgilileri uyarıp da haberdar etme zahmetine katlanmadıklarını söyledi bana bu vatandaşımız... Doğru bir tespitti ve benim dikkatimden kaçmıştı... Ara ara gazetelerde demeçlerine rastladığımız bu muhtarlarımız böyle bir konuda neden duyarsız kalmışlardı... Ya da ilgililere bilgi verdiler de, ilgilileri mi harekete geçmemişti... Günahı onların boynuna!.. Ancak ben bugün olumlu bir duyum aldım... Bir hemşehrimiz ulaştı ve dün ve bugün polisin park etrafında dolaştığını hatta parkta oturan genç kızlarımızın yanına giderek, onları parktan uzaklaştırdıklarını söyledi... Duyarlılık gösterdikleri ve konuyu dikkate aldıkları için Keşan polisine teşekkür ediyor, aynı hassasiyeti tüm ilgililerin göstermesini temenni ediyorum... Parkta yaşanan bu ahlaksızlığın önüne geçilebilecek kalıcı çözümün ise; parkın baştan yaratılarak, yeni bir düzenleme ile sağlanabileceğini umuyorum... Saygılarımla... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder