25 Şubat 2015 Çarşamba

BÜTÜNŞEHİR BELEDİYE BAŞKANLIĞINA TALİP OLAN İSMİ DUYUNCA, MUNDAR GİDİYORDUM AZ DAHA!..



   Beş altı kişi toplanmış, öteden beriden sohbet ediyoruz... Bir taraftan da çaylarımızı yudumluyoruz... Derken, sohbetimiz siyasete dayanıyor ve 2019 yılında yapılacak yerel seçimlerde Edirne’de de bütünşehir düzenlemesinin uygulanacağı konuşuluyor... Tam çayımı yudumluyorum ki, bütünşehir olacak Edirne’de Belediye Başkanlığına talip olan kişinin adı zikrediliyor... Zikredilmesi ile birlikte de benim yudumladığım çay boğazımda kalıyor!.. ‘Helal, helal’ sesleri yükselirken, bir taraftan da sırtıma vurulan elleri hissediyorum... Çayı boğazdan kurtardım da, bu sefer yumruklardan mundar gideceğim!.. Neyse, kendime geliyorum ve ‘İnsan bir kerede söyler mi... Adamı ya mundar gönderirsiniz ya da kalp krizinden götürürsünüz.’ diye çıkışıyorum... ‘E söyle bakalım bu konuda düşünceni’ diyorlar... Önce Edirne’nin bütünşehir olması halinde bütün beldelerin kapanıp merkeze bağlanacağını, köylerin de mahalleye dönüşeceğini hatırlatıyorum. İlçe belediyelerinin de imar yetkileri, itfaiye ve zabıta hizmetlerinin bütünşehre devrolacağını anımsatıyorum... Sonra da ‘velev ki’ diyorum, zikrettiğiniz isim Bütünşehir Belediye Başkanlığına talip oldu ve ezkaza aday gösterildi, seçimi kazanıp Bütünşehir Belediye Başkanı oldu... Edirne ve ilçelerinin başı sağolsun!.. Edirne ve ilçelerini de aynı Keşan gibi çarpıklaştırırız(!), zabıtalarımızdan bir ordu kurarız(!), baktık ki bütünşehir belediyesinin bütçesi zabıta ordusunu doyurmaya yetmiyor, o zaman da itfaiyeyi devreye sokar hepsini yıkarız!.. Vallahi zikrettiğiniz isimden başkada bir alt olmaz!.. Keşan’ı boyadık, ilimizi ve diğer ilçelerini de sıvarız, olur biter!.. E anlamışınızdır artık, benden bu kadar ipucu yeter!.. Kalın sağlıcakla... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder