21 Şubat 2015 Cumartesi

DOĞURUN CUMHURİYET KADINLARI... (Geçmişten biz yazı)


   Tevekkeli Başbakan boşuna ‘3 çocuk yapın’ diye bağırmıyormuş... Başbakanımız ‘doğurun’ dedikçe, ben de hep ‘doğurmayın’ diye telkinde bulunuyordum...  1 çocuğa bakamayan ailelerin, 3 çocuğa ise hiç bakamayacağını belirtiyor, bu seslenişe karşı çıkıyordum... Ancak yanılmışım... Bunu geç de olsa anladım...
   O nedenle de şimdi Cumhuriyet kadınlarına sesleniyorum: Doğurun, 3 yetmez 5 tane doğurun... Vücudumuz bozulacak, rahatımız kaçacak diye düşünmeyin... Besleyemem, bakamam diye korkmayın... Okutamam diye üzülmeyin... Cumhuriyet kadınları doğurun... Vücudunuz bozulur ama sizin yetiştireceğiniz çocuklarla bu ülkenin geleceği düzelir... Allah rızıklarını verir... Doğurun... Bu ülkeye bol bol savcı, hakim, yargıç, vali, kaymakam, polis yetiştirin... Bu ülkeye adaletin gelmesini sağlayın... Bu konuda Başbakan’a kulak verin ve en az ‘3 çocuk’ doğurun... Ama cemaatçi değil; Atatürkçü, Cumhuriyet çocukları yetiştirin... Saygılarımla...


Not: Köşe yazımın yayımlandığı tarihte, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'dı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder