30 Kasım 2014 Pazar

BEN ÇIKARKEN BİR DANA PARASI GİTMİŞTİ!

   Çalsın sazlar oynasın kızlar!.. Çok stresteydim ve stresimi atmak için çalgılı çengili bir eğlenceye katıldım... Ben stresimi attım ama orada olduğum sürece streste yaptırdım!.. Nasıl mı? Eee biliyorsunuz, fena gazeteciyim(!), kalemimim ölçüsü yok(!), fotoğraf makinemin de ayarı(!) bulunmuyor... Fena, ölçüsüz ve ayarsız bir araya gelince, mekanda rahat etmek mümkün mü? Tabii ki değil... Bile bile işkence çektirdim Keşan’ın eğlence düşkünü beyefendilerine... Haa... kim sorarsa mecburiyet vardı orada olmalarında, hatır gönül işi, yoksa aşa(!) mümkün mü orada olmaları... Hatta bir beyefendi, bizzat gelip kulağıma fısıldadı durumu, ‘külahıma anlat(!)’ diyecek halim yoktu beyefendiye ama tahmin etmeli o kadar saf kalpli ve iyi niyetli düşünecek biri olmadığımı!..
   Neyse, biz gelelim dana parasına... Breh bu kadın milleti ne kriz bırakıyor ne de keder millette... Pardon kadın milleti derken, kadının; yarıdan fazlası çıplak, civelek ve kıvrak olanı!.. Hele hele kafalarda dumanlıysa, şempanze olsa görünüyor karşısındakine prenses hesabı!.. Böyle bir ortama katıldım geçenlerde bir gece, stres atıp, yeni bir gözlem yapayım dedim kendimce... Hani piyasalar durgun ya, eğlence mekanlarını da sarsmıştır düşüncesi vardı içimde... Anladım ki; piyasalar yıkılsa, avro, dolar, altın tavan yapsa, borsa dibe vursa; Keşan’da eğlence mekanlarında yok hiç sarsılma... Ciro tavan yapmakta, paralar havada uçmakta, en çok da çıplak kadınların göğüs ve kalçalarına sokuşturulan paraların hesabı tutulamamakta... Ne siz sorun ne de ben söyleyeyim!.. İşte o gece... Benden çekindikleri için pek rahat edemeyip, dört gözle gitmemi beklediler(!) ama baktılar gördüler gitmeye niyetim yok ufaktan ufaktan benim görmemi engelleyecek şekilde yapıştı şabalar münasip yerlere!.. Bir ara göz kararı sayayım dedim liraları ama sık elden gitmiş bir dana parası!.. Daha da yolun başı...  Benden sonra kesin 10 dana ile 20 koyun parası asılmıştır oralarına buralarına!..
    Bana bakın kadınlar... Toplayın aklınızı başınıza... Sizin adamlar karıdan kızdan anladıkları yok, anladıkları tek şey yarı çıplak beden!.. Güzellikmiş, zarafetmiş onların kitabında yok, soyunup kıvırttın mı senden tatlısı yok!.. Zehir gibi acı olsan da görünüyorsun ona şeker, dansöz kıyafeti giyip, cilve yap yeter!.. Sizinkilerden enayisi yok vallah, bunu da gördüm bizzat gözümle ben!.. Çoluk çocuğunuzun rızkı gidiyor çöpe, siz tasarruf yaptıkça onlar yapıştırıyor çıplak tene!.. Bol keseden harcayın, ‘ben yemedim eller yedi’ diye de sonradan ağlaşmayın... Yemeyeni yerlermiş!... Sanırım mesajımı anladınız... Saygılarımla...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder