4 Kasım 2014 Salı

HATÇE TEYZEM BAKKAL BAKKAL GEZİP E-MAİL SATIN ALMAYA ÇALIŞMAKTAN KURTULMUŞ!

    Hatçe teyzem bana selam göndermiş, iki yanağımdan da öptüğünü söyleyerek teşekkür etmiş... Alimallah dikiş dikebilmek için gününü bakkal bakkal e-mail satın almak için geçirmemiş!.. Sanırım bugün mesaj yerine ulaşmış ve ilçemizdeki idare mekanizması harekete geçerek yanlışı düzeltmiş... Sadece kimlik fotokopisi ile köylü kadınlarımızın dikiş kursuna kayıtları yapılmış... Kapı kapı gezmedikleri için de bizim köylü kadınlarımız pek bi rahatlamış... Doğrusuda buydu zaten... Yinede yanlıştan ivedilikle dönen ilgilileri tebrik ediyorum... Hata işlemek ne kadar yanlış ise, hatadan bir an önce dönmek de o kadar iyi... Köylü kadınlarımızın bana ilettikleri teşekkürü ben, ilgililere göndermeyi uygun buldum... Ne de olsa ben elçilik görevini üstlendim sadece, önemli olan yanlışı düzelten ilgililerin hassasiyetidir... Tüm ilgililerin bu ve benzeri olumsuzluklara aynı hassasiyeti göstermeleri dileğimle... Saygılar...  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder