6 Kasım 2014 Perşembe

AH BİZİM AKİLLER, DAHA GÜNÜBİRLİK SORUNLARI ÇÖZEMEZLER!..

Ne kadar rahatlamıştım halbuki... ‘Sorun bende!’ diye de düşünmeye başlamıştım... Keşan’da her şeyin yolunda gittiğini ve herkesin halinden pek memnun olduğunu varsaymıştım!.. Vatandaşın huzuru bulduğuna inanmış, bu güne kadar yöneticileri yerden yere vurduğuma da utanmıştım!.. Ne bileyim ben vatandaşımda bıçak kemiğe dayandığını!.. Epeydir vatandaşımdan yoğun bir şikayet gelmemişti tarafıma... Yerel gazetelerden takip ettiğim kadarıyla basına da herhangi bir sızıntı yoktu!.. Satan memnun, alan memnundu anlayacağınız... ‘Oh be dedim’ kendi kendime, Keşan huzura kavuştu, Keşanlı hemşehrilerim rahat... Bir de doğal gaz sorununu çözdük müydü her şey güllük gülistanlık!.. Lakin dün gece ‘Keşan polisi bir uyanırsa, Keşan’da cezada rekor kırılır!..’ başkılı yazımı paylaşmamla birlikte, akşamdan bu yana vatandaşım bütün kirli çamaşırlarını döktü ortaya!.. Meğer doluymuş da, anlatacak kimse yokmuş ortada!.. Metruk binalarda tinerciler kol gezermiş, motosikletliler de polisin önünden akrobatik hareketlerle geçermiş!.. Esnafın her zamanki gibi yol tapulama iştahları da bu aralar pek kabarmış!.. Kaldırımların panayır görüntüsü coşmuş, kuytu köşelerde fuhuş yuvasına dönüşmüş... Korudağ’da ağaç katliamı yapılıyormuş, bizim ilgililerde koltuklarında bi taraflarını büyütüyormuş!.. Yollardaki çukurlar genişlemiş, sürücüler kanatlı araç arayışına girmiş!.. Konteynerlerdeki çöpler gelişigüzel alınmaya başlamış, bazı mahalle ve sokaklara da hiç uğranmazmış... Keşan’ın trafiği her zamanki gibi keşmekeşmiş, buna keza polis ve zabıtalar ise Tekel Meydanı’nın fedaileri olmuş!.. Okul çağındaki çocuklar sokaklarda hayta gibi gezermiş, denetim mekanizması neredeymiş!..
   Vallahi billahi içime fenalık çöktü!.. Bende bayağı bayağı inanmıştım hava kirliliğinden başka sorunumuz kalmamış diye!.. Bizim akiller daha günübirlik bu sorunlara çözüm bulamazken, acep doğal gazı Keşan’a nasıl getirmeyi düşünürler!.. Sahi 100. Yıl Pasajı’nda Keşan Belediyesi’ne ait 9 dükkan satışa çıkmış... Acaba buradan elde edilecek parayla doğal gaz getirilmesine katkı mı yapılacak? Yoksa, yudum yudum rakı sofralarında mı harcanacak!.. Benimkisi merak canım, ne haddime mazlumun ağını almak!.. Saygılarımla...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder