18 Kasım 2014 Salı

BİZİM İDARECİLERİN NERESİ DOĞRU Kİ!..

   Eh, bizim idarecilerin işi de buna benziyor işte... Nereniz doğru ki!.. Keşan’a doğal gaz gelmesi yönünde bizim idareciler yine bir araya gelmişler, vermişler veriştirmişler... Şu ana kadar 664 abone başvurmuş ve doğal gaz katılım bedelini yatırmış... Öngörülen rakam ise 4 bin 500 abone... Yani 12 günde 3 bin 836 abonenin daha doğal gaz katılım bedelini yatırması gerekiyor Keşan’ımıza doğal gaz gelmesi için...
   Toplantıdan bazı notlara dikkat çekmek istiyorum izninizle... Sayın Mustafa Helvacıoğlu, vatandaşın katılım bedelini yatırmamasını 3 nedene bağlamış... Birincisi; Piyasada dedikodu yayılıyormuş, Keşan Belediye Başkanı ya da Belediye tarafından yatırılması gereken katkı bedeli yatırılacak ve istenilen rakam tamamlanacakmış... Çok güldüm buna doğrusu... Daha işçisinin emeğinin karşılığını ödeyemeyen bir Belediye’ye gökten para mı yağacak da 3 bin 836 abonenin toplam 1 milyon 285 bin 060 TL’lik bedel ödeyecek... Vallahi cinayet çıkar!.. İkincisi de; Sayın Valimizin B planı olduğunu açıklamasıymış... Buna da çok güldüm... Sayın Valimiz acaba orta parmak göstermekten vazgeçti de işaret parmağı mı gösterecek!.. Üçüncüsü de; vatandaşın, ‘devlet getirsin. Her yere madem devlet getiriyor, buraya da getirsin. Bu sosyal ve acil bir tablo, Sağlık Bakanımız bunu mutlaka çözecektir’ dediğini söylemiş... Buna da gülmemek mümkün değil... Sağlık Bakanı çözecek olsa idi, 4 bin 500 gibi bir abone şartı koymaz ve direkt devlet kanalı ile getirilmesi için girişime geçerdi...
   Gelelim Belediye Başkan Yardımcısı Cengizhan Aktan ve Belediye Meclisi Üyesi ve aynı zamanda Başkan Vekili olarak toplantıda bulunan Nilüfer Oğuz Erk’in söylemlerine... Aktan, kalorifer kazanlarının denetiminin sıkı şekilde yapıldığını belirtirken, Erk de annelere seslenmiş... O halde hem kaloriferli bir evde oturan bir vatandaş hem de bir anne olarak veriyorum cevabı kendilerine: Dışarıda hava sıcaklığı 20 dereceye varırken bizim apartmanda kaloriferler yandı ve ben bizzat ceza yemeyi göze alarak Belediyeye şikayette bulunduğum halde tınlayan olmadı... Ve yine kaloriferler yanmaya başladığından beri, evimin bütün camları açık, askılı kıyafetlerle dolaşıyorum evimde... Peteklerin sıcaklığını düşürmek için de ne kadar toz bezi varsa ıslayıp ıslayıp koyuyorum üstüne... Kışlık kıyafetlerimi daha çıkaramadım, kalorifer peteği üstünde kestane pişirmeyi bile başardım!.. Tüp derdinden de kurtuldum, yemekleri bile petek üstünde ısıtır oldum!.. Vallahi denetimler öyle iyi yapılıyor ki, sormayın!..
   AK Parti İlçe Başkanı Mustafa Mercan da, Keşan’ın samimiyetiyle sınıfta kaldığını zikretmiş... Sayın Mercan, Keşan halkı sınıfta kalmadı... Bence idareciler sınıfta kaldı... Eğer vatandaş doğal gazın gelmesini istediği halde katılım bedelini yatırmıyorsa, bu samimiyetsizliğinden değil; devletin ve yerel yönetim vatandaş üzerindeki samimiyetsizliğindendir!.. Vatandaş, devlet ve yerel yönetime soruyor, ‘sizin boynunuz niye eğri’ diye... Karşılığında aldığı izlenim de, ‘neremiz doğru ki!’ oluyor... Saygılarımla... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder