13 Kasım 2014 Perşembe

KEŞAN POLİSİ VE BELEDİYE ZABITASININ AŞKI!

   Baharı bekleyen kumrular gibi, sende Keşan polisi ve Belediye zabıtasının aşkını gör de kafayı sıyırma!.. Yollar araç parkları ile kapatılırken, yayalar kaldırımda zıplayarak yürürken, sende Keşan polisi ve Belediye zabıtasının rahatlığını gör de kudurma!.. Gözlerim üstlerinde, kameram cebimde, bu halde sen onları gör de gel çekme!..
   Vallahi Keşan’daki idare şekli beni yazarlıktan sonra bestekar da yapacak!.. Uzun zamandır polis ve zabıta aracını Tekel Meydanı’nda iki ayrı noktada görür ama bir türlü akıl sır erdiremezdim; bunlar ne iş tutarlar burada diye... Ancak geçtiğimiz günlerde polis ve zabıta aracını burum buruna görünce işi çözdüm!.. Meğer aşk yaşıyormuş bizim polis ve zabıtalar!.. Burun buruna koklaşıyorlar, ara ara da hoş sohbette bulunuyorlar!.. Bir ara bu aşka zabıta ordusu da katılınca, aman dedim nikahı kıyıyorlar!.. Yakışır doğrusu... Hemen 50 metre ilerlerinde bulunan Tekel Meydanı’ndaki Atatürk büstünün hemen arkasında olan ve Önder Caddesi’ni Demirciler Caddesi’ne bağlayan yol her iki taraftan da araç parkı nedeniyle kapalıyken ve bu duruma seyirci kalırlarken, ‘iş tutuyorlar’ diye düşünecek halim yoktu... ‘Olsa olsa aşk yaşıyorlar’ dedim!.. Allah muhabbetinizi eksiltmesin, bir gün aklınıza gelirse kafanızı sağa sola çevirin de olan biteni gözlemleyin!.. Ha, bir de merak ettim... 10 Kasım günü saat 09.05’te anons odasına kedi girip de, siren sesi girilmediğinde, yine aşkı muhabbette miydiniz?! Saygılarımla...




1 yorum: