20 Kasım 2014 Perşembe

‘HAYIR’ MI ‘ŞER’ Mİ?!

   Vallahi bilemedim bu rüya ‘hayır’ mı yoksa ‘şer’ mi?! O nedenle de tüm okurlarımla paylaşıp, ‘hayır’ ise olmasını, ‘şer’ ise de öte gitmesini diledim!.. Bunu artık ben değil, sizler belirleyeceksiniz...
   İstanbul’dayım ve altımda porse che cayenne jip... Son model arabadayım, aynı zamanda da türbanlıyım... Üzerimde en ünlü firmaların en pahalı giysileri... Saray gibi de bir evde oturuyorum... Rüya işte ne demeli... İşim de tam hayır işi!..
Hadi paylaşayım rüyamdaki işimi de fazla meraklandırmayım sizi...
Türkiye’mizde iktidarın verdiği destekle yüksek yüksek konutlar inşa etmeye başlamışım... Önce illerde başlayan konut inşaatlarım daha sonra ilçelerde ve beldelerde çığ gibi büyümeye başlamış... Bir yandan para kazanıyorum bir yandan da garip gurebayı uygun fiyatlarla, taksitle ev sahibi yapıyorum! Tabii bana bu fırsatı veren de iktidar partisi... İki elimi de tutmuşlar, sımsıkı sarılıyorlar bana... Can ciğer, sıkı fıkı olmuşuz... Yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmiyor... Aynı kaptan yeyip, aynı kapa s.ç.yoruz neredeyse!.. Zararına konutlar inşa ediyorum, sakın kâr falan yaptığımı sanmayın... Hem depreme dayanıklı, hem en kaliteli malzemeyi kullanarak inşa ediliyor hem de en kısa sürede tamamlanıp, hak sahiplerinden taksit taksit parası alınıyor... Gerçi ben idareci konumundayım... İnşaatları ihale ile şirketlere veriyorum... Onlar da taşeron firmalarla anlaşıp işini yaptırıyor ve yüzlerce işçi çalıştırıyor... Ama rabbim büyük... Bu yaptığımız iyilik karşılıksız kalmıyor, beni ve ihaleyi alan şirketleri koruyor!.. Önce şirketler taşeronlara bir miktar ödeme yapıyor, alınan malzemelerin de bir kısmının ödemesi gerçekleştiriliyor... Geriye kalan tutarların ise hak edişlerden sonra vermek üzere çekleri kesiliyor... Çok şükür iş bitiyor, tam teslim aşamasına geliniyor ki, şirketler iflas ediyor!.. Bu kadar emek, çaba, insaniyet hepsi yarıda kalacak... Ama yüce rabbim garip gurebanın yanında... Onların sayesinde ben de sebepleniyorum! Hemen şirkette bir değişiklik ve işe kalınan yerden devam!.. Zaten akı ile b.k’u kalmış durumda... Ancak olan taşeronlar ile malzemeciye oluyor... Çünkü, onların alacakları iflas eden şirkette kalıyor!..
   Netice itibarı ile ben ve altımda çalışan ancak iflas eden şirketler, garip gurebanın duasını alıyor... Onların duası da taşeron ve malzemecinin bedduasından koruyor!.. Söyleyin şimdi bana; bu rüya ‘hayır’ mı yoksa ‘şer’ mi? Ne zaman iktidar partisi mensuplarından birini rüyamda görsem, haftasına kalmadan ‘şer’le sarsılıyor ülkem! En son Başbakanımızı görmüştüm rüyam da, 17 Aralık operasyonu hortladı bir anda... Bakalım darısı; bu rüyanın başına!..





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder