19 Kasım 2014 Çarşamba

ALEYKÜM SELAM SAYIN BAŞBAKANIM!




   Artık sabırlar tükenmiş!.. Vatandaşımı uyku tutmaz olmuş, gecenin bir vakti uyanıp, “Başbakan’ın, Keşan’a verdiği 700 kişilik İmam Hatip Lisesi sözü hakkında bir şey yazmadınız” diye mektup yazmış... Yazmamam mümkün müdür sizce... Sadece bekledim, Başbakan’ın bu sözü iyice yerleşsin diye beyinlere... Önce vatandaş yapsın kendi içinde yorumunu, sonra ben de harmanlayıp aksettireyim topunu!
                                                              ***
    Keşanlı sevgili kardeşimiz Şefika Nur Debreli, 8 Aralık 2013 Pazar günü Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’a sesini duyurmuş, mektubunu ve telefon numarasını da vererek, konuşmaya nail olmuş... Ve bu kardeşimiz Başbakan’a, mevcut İmam Hatip Lisesindeki koşulların yetersizliği anlatıp, Keşan’a uygun koşullarda İmam Hatip Lisesi binası kazandırılması istemiş...
    Telefon konuşmasında Başbakan Erdoğan tarafından bu kızımıza, okuduğum haberlere göre aynen şu sözler sarf edilmiş: “Ben bu duruma çok üzüldüm, hemen bir hayırsevere talimat veriyorum, en kısa süre içerisinde 700 kişilik imam hatibinizi yaptırıyoruz inşallah. Şöyle gözünün önüne bir getir: 24 şubelik, 700 kişilik bir imam hatip lisesi, ortaokul bölümü, büyük bir bahçe, kız-erkek yurtları sence nasıl, Keşan’a fazla mı?”
    Başbakan Erdoğan’ın bu sözleri üzerine kızımızın cevabı ise, “Sayın Başbakanım yeter ki mevkisi düzgün, okulu güzel, eğitimi kaliteli olsun 700 kişilik okul yetmez bile.” olmuş...
    Bir de bu kızımız Başbakan’a, kendisini üst üste rüyasında gördüğünü de söylemiş...
                                                               ***
     Hatırlarsanız geçtiğimiz günlerde KPSS’de başarı gösteremeyen bir kızımız daha bana mektup yazmış ve çare istemişti! Ben de kendisine tesettürlü bir fotoğraf çekilmesini, giriş belgesine yapıştırmasını, ilk gerçekleşecek sınava da tesettürlü gitmesi tavsiyesinde bulunmuş, devletin bütün kapılarının kendisine açılacağını belirtmiştim...
                                                               ***
    Miting sırasında, başında eşarp olan ve Başbakan Erdoğan’a sesini duyuran bu kardeşimizin olumlu bu talebinden sonra ben de mektup yazmaya karar verdim Başbakan’ımıza...
     7 gece nedir ki, ben 11 senedir hemen hemen her gece Başbakan’ımızı görüyorum rüyamda! Hem bunlar öyle bir rüya ki, sonu hep bitiyor Sırat Köprüsü’nün ucunda! ... Sol tarafımda Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk duruyor, sağ tarafımda Başbakan Recep Tayyip Erdoğan yer alıyor... Köprünün öbür ucunda da bu vatan için kanlarını döken şehitlerimiz bulunuyor... Her rüyamda da bu şehitlerin sayısı artıyor... İlk rüyamda Başbakan’ımızın boyu 1.55’ti, son rüyada baktım 1.25’e indi!
    İlk rüyamda sülalesini doyuracak kadar Türk Lirası ile doluydu, son rüyamda ise gemicikler, hanlar, hamanlar, malikane tapuları ile 7 ceddine yetecek kadar avro vardı!
    İlk rüyamda öğretmenlere nasihat veriyordu, son rüyamda ise imamlara fetva okuyordu!
    İlk rüyamda ülkemizdeki milli gelir kaynakların haritasını eline almış, dağılımıyla meşgul oluyordu, son rüyamda ise Türkiye haritasını eline almış, parsellemeye çalışıyordu!
   Bütün bunlar cereyan ederken ise Mustafa Kemal Atatürk ve silah arkadaşlarının yüreği cız edip, yeniden canlanmak için gün sayıyordu...
    Rüya işte... Keşanlı kızımız elini öpmüştü, ben ise bunları görüyordum... Kızımız elini öptüğü için Başbakan’la görüşmek nasip oldu, bakalım benim rüyamın hayrı alameti ne olacak!
                                                                   ***
    Rüyaları bir kenara bırakalım da biraz gerçekçi olup, boşa yatırım yapmayalım Keşan’a... Yazık bu yatırımı yapacak hayırseverin paralarına...
    Öğrencisi olan köylerin okullarını kapatıp, 30 cemaati olan köye 500 cemaatlik cami yaparsınız... Türbanlının söylediğini ilah sanır, doğruluğunu araştırmadan tapasınız! O miting esnasında bir alkolik çıkıp, ‘Başbakan’ım bize en çok meyhane lazım’ dese idi, ki doğrudur... Ve arkasından yüzlercesi de çıkıp, ‘içine kadın da istiyoruz!’ diye haykırsaydı, bu çoğunluğun talebine de kulak verecek miydiniz?
                                                                  ***
    Umarım İlçe Teşkilatı’ndan aklıselim birisi çıkar da, zar zor 30 öğrencinin bir araya getirilip, okulun açılışının hikayesini anlatır size... Hazır hayırsever bulmuşken de, Keşan’da öyle okullarımız var ki, öğrenciler ders yapıyor yerin dibinde... 1 okulumuza ek derslik için yeni bir hayırsever arayışı da var ilçemizde... O hayırseveri İmam Hatip Lisesi binası yapmaktan transfer edelim, bu okullardaki eksikleri gidermeye!.. İşte bu hayırsever, o zaman Keşanlıların duasını alır, yaptığı işin de hayrı olur bence...
                                                                   ***
     Not: Sayın Başbakan’ım benim de telefonum var İlçe Teşkilatınızın birçok kademesinde yer alan kişilerde... Bir 8 dakikanızı bana da ayırın ki, ne var ne yoksa dökeyim içimi size(!) Saygıda kusur etmem, telefonla görüşürken başıma eşarp dolar, duygu ve düşüncelerimi sizin dilinizce aksederim... Türkçem fevkalade iyidir amma az buçuk Arapça da bilirim(!)  Aleyküm Selam Sayın Başbakanım!..








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder