22 Nisan 2015 Çarşamba

ROBOT DAVUTOĞLU, CHP’NİN SEÇİM BİLDİRGESİ İLE CANLANDI!..


  Vallahi de billahi de canlandı!.. Yüce Rabbim bana bu günleri de gösterdi çok şükür!.. Biliyor musunuz, Başbakan Ahmet Davutoğlu’nun Başbakan olduğu günden itibaren içimde kanayan bir yaraydı donukluğu!.. Ses tonuna hayranım... Nasıl bir gür sestir bu yaa... Birisi televizyonda konuşuyor ancak ben evde ev işi ile ilgilenirken sadece kulak misafirliği yapıyorum... Azcık sigara molası için koltuğa yaslansam ve gözümü televizyona doğru çevirsem, televizyondan gelen sesle ekrandaki görüntüyü bir türlü bağdaştıramıyordum!.. Hani bir robotu çıkarırsın kürsüye, içine de ses kaydını yerleştirir basarsın düğmeye, vücudun her yerinden yankı yapar... Ahanda tam öyle bir şeydi işte hissettiğim!.. Donuk bir görüntü, yüzünde hiçbir mimik yok, vücut dili desen hiç yok... Kıpırdadığını göremiyorum ara ara başını sağa sola çevirmesinden başka... Ses tonu fevkaladenin fevkinde!.. Nasıl diyeyim, 2 metre boyunda 100 kilo ağırlığında bir insandan çıkıyor gibi... Ancak sesin geldiği görüntüye baktığınızda neredeyse kürsüde kaybolan, bırakın iri yarıyı normal insan ebatlarından bile daha ufak tefek... Hadi bunu da geçelim... İllaki iri yarı insanlarda ses tonu güçlü olacak, cılızlarda cılız olacak diye bir şey söz konusu değil... Ancak esas dikkatimi çeken konuşurken o çıkan gür sesin dudak hareketleri ile bile tam bağdaşmaması... Sanki playback yapıyor gibi!.. Çekmişler kasete konuşmayı, basmışlar düğmeye, Sayın Davutoğlu itinalı bir şekilde dudaklarını kımıldatıyor... Vallahi başka hiçbir tarafı oynamıyor!.. Oynatıyorsa da ben denk gelmedim!.. Gözler sürekli açık, ara sıra kırpıştırır insan ama yok onda kıpraşmıyor!.. Tebessüm olmadığı için yanaklarda çizgi görmeniz mümkün değil... El mimikleri deseniz hiç yok... Onun bu hallerini takip etmekten bir türlü konuşmasına konsantre olamadığım için de ben, konuşmaya başladığında anlattıklarına hakim olabilmek ve dikkatimi dağıtmamak için televizyonun ekranına bir örtü atıp dinliyordum!.. Lakin 2 gün öncesine kadar!.. CHP Genel Başkanı Sayın Kemal Kılıçdaroğlu’nun CHP’nin seçim bildirgesini açıklaması ve Başbakan Sayın Ahmet Davutoğlu’nun bu bildirgeye karşı eleştiri yaptığı konuşmasını dinlerken hayretler içinde kaldım!.. Sayın Davutoğlu’nun yüzü gülmeye, gözü kıpraşmaya, elleri oynamaya başlamış!.. ‘Breh Kılıçdaroğlu’ dedim kendi kendime... Robotu bile canlandırdınız bu seçim bildirgenizle, inşallah Türk halkı da uyanır da, verir dersini bu hükümete!.. Saygılarımla... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder