10 Nisan 2015 Cuma

EMNİYET'İN PİRİNÇ FABRİKASI KAPANMIŞ!..


  Bugün Türk Polis Teşkilatı’nın 170. yıldönümü... Öncelikle, başta Keşan’da görev yapan polislerimiz olmak üzere ülke genelindeki tüm emniyet mensuplarının günlerini kutlarım... Ve bu günün anısına, Keşan İlçe Emniyeti’nde gözlemlediğim bir gelişmeyi sizlerle paylaşıyorum...  Aslında bir süredir yazmayı planlıyordum, ama baktım 170. yıldönümleri yaklaşıyor polis teşkilatının, o nedenle ben de bu güne sakladım...
   Ben de dahil olmak üzere, birkaç vatandaşımızdan da yardım istedim Keşan İlçe Emniyet Müdürlüğü binasını gezmeleri ve inceleme konusunda... Birkaç vatandaşımdan, ‘batmış fabrika!’ cevabını alınca, emin olmak adına bir turda ben yaptım binada... Vallahi batmış fabrika!.. Ne pirinç kalmış ne un ne de coca cola!.. Halbuki ne güzel de hizmet ediliyordu halka!.. Emniyete giren vatandaşım boş çıkmıyor, eline bir poşet tutuşturuluveriyordu!.. Şansına artık; ya pirinç çıkıyor ya da un, yanında da coco cola ferahlaması adına!.. Hatta bir ara bu durumu dile getirmiş, emniyetin rotasını şaşırdığından bahsetmiştim!.. Halkın güvenlik ve huzurunu sağlamak yerine, karnını doyurmak üzere kolları sıvadığından söz etmiştim!.. Ancak son kadro değişikliği ile işbaşına gelen yeni müdürümüzün bu fabrikayı batırdığını anladım!.. Halbuki ne güzel de gıda sektöründe ilerleme kaydedilmiş, her geçen gün ürün yelpazesi genişletilmişti!.. Bu yeni müdür geldi, gıda sektörünü bıçak gibi kesti!.. Çok lazımmış gibi yerine -ruhsatsız tabanca fabrikası- kurmuş... Keşan’da ne kadar ruhsatsız tabanca ile dolaşan varsa, sıçan deliğine girse bulup çıkartıyormuş... İşin mi yok be müdürüm uğraşırsız böyle işlerle, ruhsatsız tabanca arayacağına pirinç ve un depola emniyete!.. Bırak önüne gelen alsın eline silahını, rastgele sallasın kurşunlarını!... Ha bi de kalkışmışlar Keşan’ın trafik sorununu çözmeye, başlamışlar İsmet İnönü ile İsmail Saraç caddelerinden işe... Buralarını yoluna koyunca da geçeceklermiş başka caddelere... Vallahi aylak kalmışsınız!.. Ne güzel alışmıştık keşmekeşe, ne diye düzene sokmaya çalışırsınız da vatandaşı rahatlatmaya uğraşırsınız!.. Bırakın ruhsatsız silahlardan çıkan kurşunlarla ortalık kan gölüne dönsün, İsmail Saraç ve İnönü caddelerinde de araç pazarı sürsün!.. Üstünüze afiyet olmayan işlerle uğraşacağınıza, halka pirinç, un ve coco cola dağıtın daha makbule geçersiniz vallah!.. Oldu ki atamanız falan yapılırsa da, pirinci, unu, coco colaları yüklenir, nereye giderseniz götürürsünüz!.. Belli mi olur, belki siyasete atılır, bu ürünleri de promosyon olarak dağıtırsınız!..
   Keşan İlçe Emniyet Müdürü Mehmet Bahri Kantoğlu nezdinde Keşan’da görev yapan tüm polislerimizi özverili şekilde çalışmalarından dolayı kutluyor, -gıda fabrikasını- batırıp(!), yerine -ruhsatsız tabanca- fabrikası açtıkları için tebrik ediyorum... İnanıyorum ki, Keşan’da asayiş ve güvenlik çok kısa sürede sağlanacak ve bunu tüm Keşan halkı hissedecek... Ancak Keşan halkının da anlayış göstermesini ve bütün sorunların bir çırpıda yok olmasını beklememelerini diliyorum... ‘Polis Amca’ İpsala’dan sonra inanıyorum ki Keşan’ın da huzur ve güvenliğini sağlayacak... Halk-Polis El Ele olursa, her şeyin üstesinden gelinilir... Huzurlu günlerin gelmesi dileğimle, saygılar...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder