25 Nisan 2015 Cumartesi

ÖLÜ YATIRIM İÇİN KEŞAN HALKININ PARALARINI HEBA ETMEYİN!..


   Keşan Belediyesi Halk Ekmek Şirketi bünyesinde olan Keşan Ortopedik Engelliler Çocuk Parkı güya yakılıp, yeniden düzenlenecekti... Resmiyete dökülmese de, Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan ve kurmayları arasında konuşulup, bu yönde bir fikir birliğine varılmıştı... Vatandaştan gelen şikayetler de dikkate alındığında, bu yöndeki konuşma kısa sürede kamuoyuna sızdı ve sevindirdi Keşan halkını... Bu parkta yaşanan uygunsuz davranışların ve topluma yansıyan bir yaranın kapanacak olma umudu sevindirmişti özellikle bu duruma şahit olanları... Kamuoyuna sızan bu duyumdan sonra bizzat ben de birkaç ilgiliyi aradım ve doğru duyup duymadığımı sordum... ‘Doğru’ dediler... Doğruya, ne bilsinler bugün ‘tamam’ diye konuşulanın, yarın ‘yalan’ olacağını!.. Ama olan olmuş işte... Hem Çocuk Parkı hem de içerisindeki büfe kiraya verilmiş yine bir kişiye... Düzenleme falan da yok... Al birinden ver ötekine!.. O anda kuvvetli bir rüzgar esmiş, tamam yalan olmuş!.. Üzüldüm de doğrusu!.. Hiç olmazsa eski kiracılarında kalsa idi... Hiç olmazsa eski kiracı olan Keşan Ortopedik Engelliler Derneğinin Başkanı Taner Bey gündemi de takip ediyordu... Son bir haftadır yurt dışında tura katılıp ülke ülke gezen Taner Bey, bu tatilin keyfine çıkaracağına, Resmi Gazeteyi takip edip, Keşan basınına ulaşarak demeç bile veriyor... Böyle duyarlılık kim de görülür... Belki bir şans verilseydi, Sayın Başkan şikayetleri irdeleyecek, tedbirini de alacaktı... Yeniden düzenleneceği ve Belediye eliyle işletileceğini düşündüğüm için sesimi çıkarmadım ama, birinden alınıp ötekine verilince üzüldüm vallah!..
   Hazır parktan söz etmişken şu yıkılan eski Kapalı Cezaevi’ne yapılacak otoparkı düşündükçe içimin -cız- ettiğini bir kez daha hatırlatmakta da var fayda... Tamam parka bir şey demiyorum; yapın... Ama Allah aşkına otoparka girişmeden önce bir kez daha düşünün ve aklıselim kişilerden fikir alın... Ölü yatırım için Keşan halkının paralarını heba etmeyin... Oraya harcayacağınız paralarla, bir caddenin hiç olmazsa yolunu yapın... Oraya otopark olmaz, olsa olsa ileride Keşan Belediyesinin yediemini olur bilesiniz!:. Saygılarımla... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder