11 Nisan 2015 Cumartesi

DAVUTOĞLU ANLATTI, BEN KATILA KATILA GÜLDÜM!..


   Ben çok güldüm sevgili hemşehrilerim... Ben bu kadar gülmüşken, sizleri hiç mahrum eder miyim? Tabii ki etmem... Şimdi ben anlatayım, siz okuyun, hep birlikte gülelim... Hem de katıla katıla!..
   Başbakan Ahmet Davutoğlu’na basın mensupları tarafından milletvekili listeleri ile ilgili soruyu hatırlıyorsunuzdur, hatırlamayanınız ya da takip etmeyeniniz varsa hemen hatırlatayım... Davutoğlu’na yöneltilen soru aynen şöyleydi: “Aday listesi nasıl hazırlandı? Cumhurbaşkanının bir dahli oldu mu?” Ben de bu arada hem haber izliyorum hem de laptop kucağımda sosyal paylaşım sitelerinde dolaşıyorum... Kulağım Davutoğlu’nda gözüm başka yerde anlayacağınız!.. Bu soru karşısında Başbakan Davutoğlu, “Anayasal olarak Cumhurbaşkanımız, tarafsız bir konumdadır. Listelere müdahil olma gibi bir durum söz konusu değil.” dedi... Daha cümlesini tamamladı tamamlamadı, sosyal paylaşım sitesi olan Facebook’a bir fotoğraf düştü... Kulağım Davutoğlu’nda gözüm fotoğrafta!.. Davutoğlu ile göz göze gelmemeye gayret gösteriyorum!.. Hani gözümün içine baka baka enayi durumuna konmamak adına!.. Gözümü engelliyorum ama içim katılıyor!.. Katıla katıla gülüyorum!.. Fotoğrafı merak ediyorsunuz değil mi? Aynen böyle işte:
   Başta, tarafsız bir konumda olan(!) Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, hemen yanında AK Parti Edirne 1. sıra milletvekili adayı Şemsettin Emir, onun yanında 2. sıra milletvekili adayı Fatma Aksal, onun yanında 3. sıra milletvekili adayı Mustafa Okur ve AK Parti amblemi!.. Fotoğrafın üst tarafında da ‘Yeni Türkiye’ ve ‘Güçlü Gelecek’ yazısı... AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Davutoğlu’nu mu merak ettiniz? Onu fotoğrafa koymayı unutmuşlar!.. Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın -tarafsızlığını- kanıtlarken(!), Davutoğlu araya kaynamış!..
   Vallahi gözümüzün içine baka baka 13 senedir iki kişiden birini uyuttular ama bu kadar da saf değiliz beya!.. Şimdiye kadar hangi Cumhurbaşkanı, herhangi siyasi parti adayları ile aynı karede poz verip, boy boy reklamları yer aldı!.. Olur ama bu kadarda göz göre göre olmaz ki!.. Hadi ben ve benim gibi Davutoğlu’nun bu söylemi ve fotoğrafı görenler katıla katıla güldü de, acaba Davutoğlu bu kelimeleri sarf ederken içinden neler geçti çok merak ediyorum!.. Dışa vuran sadece burnunun uzamasıydı!.. Peki bu durum karşısında ne yapılır: Katıla, katıla gülünür!.. Ben de aynen öyle yaptım zaten!.. Yeter ağladığımız 13 senedir, acıkta gülelim gari!.. İnşallah 7 Haziran’da millet olarak güler ve bu karanlık günlerden kurtuluruz!.. Saygılarımla...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder