10 Aralık 2012 Pazartesi

TAYYİPÇİLERİN ‘GÖZÜ AYDIN’, CUMHURİYETÇİLERİN ‘BAŞI SAĞ OLSUN!’- köşe yazımın tam metni..

Gözümüz aydın! Okullarda kıyafet serbestliğinin provaları başladı… Geçtiğimiz hafta içinde okuluna serbest kıyafetle giden öğrencilere rastladım… Kot pantolonuyla da kadifesiyle de… Pantolon şekil ve şemalini ise kış mevsimi nedeniyle göremedim, öğrencilerin üzerindeki mont ve kabanlardan ötürü… Şekli ve şemali derken; düşük mü kalkık mı onu kastettim… Hani maazallah 6 şiddetinde bir deprem olsa, Keşan’ın taş üstünde yer almasından dolayı binalarının yıkılmayıp, ancak gençlerin g.t’den aşağı inecek olan pantolonları… Şunun şurasında ne kaldı ki… Kış mevsiminin ardından gelecek bahar mevsimi, hep birlikte görüp yaşayacağız hepsini…
Veliler tedirgin… Lise eğitimi alan öğrencilerin, kıyafet serbestliği nedeniyle hangi okulun öğrencisi olduğunun belli olmayacağından yakınıyor… Ben ise kız-erkek öğrencilerin ‘acaba ayırt edilebilecekler mi?’ endişesini yaşıyorum! Çünkü kılık kıyafetin yanı sıra; saça başa da karışılmayacak… Bizim havalı kızanlar saçlarını uzatıp, küpeyi de taktılar mı… ayırın kolaysa kız mıdır erkek mi?!
Tabii bu saltanat 3-5 yıl sürecek… Bizim kızanlara 3-5 yıl hükümet zor hükmedecek… 4+4+4 nesli filizlenip ağabey ve ablalarının yaşına gelene kadar da okullarımız camiye dönüşecek, eğitimcilerin yerini imam hatipler kapacak… Kısmetse 2023’te de Türk Alfabesinin yerini; ya Arapça ya Kürtçe ya da Amerikanca alacak!
Müjde! Öğretmen açığı kalmayacak… 4+4+4 eğitim sisteminin ardından gelen kıyafet serbestliği ile birlikte emekliliğini hak eden öğretmenler emekliye ayrılacak, hak etmeyenler birkaç yıl dayanır dayanmaz istifayı basacak, yeni nesil ise eğitim fakültelerine tercih yapmayacak… Dolayısı ile ‘öğretmenlik mesleği’ tarih olacak, ortada öğretmen kalmayacak, eğitim fakülteleri boşalacak ve Cumhuriyet tarihinde bir ilk daha yaşanıp ‘ÖĞRETMEN’ yok olacak…
Alternatifi mi? Yormayın kafanızı beya… 10 yıldır başımızda olan, ülkemizi yöneten, vatandaşımın %51’inin oyunu alan koskoca hükümetimiz hiç alternatifsiz bırakır mı bizi… Takke de hazır, kılıf da…
Başımız sağ olsun! Evet sevgili hemşehrilerim… Belki birçoğunuza masal gibi gelen bu yazdıklarım maalesef ki bir gün gerçek olacak… Bugün kılık kıyafet serbestliğine ılımlı bakanlar, çok değil, birkaç yıl sonra yukarıda yazdıklarımı bizzat yaşayacak…
Başbakan boşuna mı bağırdı; ‘3 Çocuk Yapın’ diye… Cumhuriyetçiler ‘Baktı’, Tayyipçiler ‘Yaptı’… İşte o nedenledir ki; Tayyipçilerin ‘Gözü Aydın’, Cumhuriyetçilerin ‘Başı Sağ Olsun!’







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder