14 Aralık 2012 Cuma

Soru: Yapabileceğimiz bir şey var mı? Cevap: Keşan ve çevresini terk edin!

Keşan Dört Yol Kavşağı’nda basından takip ettiğiniz üzere geçtiğimiz hafta içerisinde 2 yaralamalı kaza meydana geldi. Maddi hasarlı kazaları ise ne siz sorun ne biz söyleyelim… Kazalarda geliş istikameti ise Malkara, gidiş yönü tahtalıköyden kıl payı kurtuluş!
Kim nereden isterse nereye gider, buna diyecek bir şeyim yok…
Benim dikkat çekmek istediğim konu ise ‘yardım!’ çağrısı…
Sabaha karşı olan ve benim de haber amaçlı gittiğim bir kazada, taksi ile seyreden 2 bayan, Kavşak’ta kazayı fark etmiş ki, durdurarak, kaza mahalline geldi… O kadar nazik ki bayanlar hemen ‘yapabileceğimiz bir şey var mı?’ diye sordu… Malum gazeteciyim, haber fotoğrafını ve bilgileri alıp, susmak düşer bana… Kaza mahallinde polisi, sağlıkçısı, kazazade yakını varken, içindekini söylemek abes olur… Çekersin fermuarı, saklarsın köşene cevabını!
2 nazik bayanın ‘yapabileceğimiz bir şey var mı?’ sorusuna da buradan verirsin karşılığını: ‘Evet, yapabileceğiniz bir şey var, o da Keşan ve çevresini terk etmeniz…’
Yardım etmek istediğiniz olayın meydana geliş sebebi, malum az önce sizin de çıktığınız yerle ilgili… Veriyorsunuz gazı erkeklere, ceplerindekini kuruşuna kadar alkole yatırmasını sağlayıp, zil zurna salıyorsunuz trafiğe… Sonra da sanki az önce aynı mekânda bulunduğunuz kişiyi tanımıyormuş gibi yüzünüz kızarmadan ‘yapabileceğimiz bir şey var mı?’ deyip, soruyorsunuz…
Pardon ya… Ben de amma yaptım haa!... Sizin onu tanımanızın mümkünü var mı hiç… Siz kim olduğu ile değil, kadeh sayısıyla ilgileniyorsunuz! Sizi tanıyan ve aşık olup, sabahlayan onlar…
Ben bu ayrıntıyı atladım, özür diliyorum sizden!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder