22 Aralık 2012 Cumartesi

HERKESE VAR DA BİZE YOK MU!

Allah yardımcısı olsun Keşan İlçe Emniyet Müdürlüğü trafik ekibinin... Durdum durdum ama sonunda yine patladım... İnsanı zorla konuşturuyorlar... Ha yazmayayım, ha çizmeyeyim diyorum ama sabredemiyorum... Vallahi siz olsanız benim yerime aynı şeyi yapardınız... Herkese ambulans, b.ka püsüre, en çok da alkoliklere... Ama görevi başında rahatsızlanan polis, trafik ekibiyle hastaneye!
Öncelikle dün görev başında rahatsızlanan polis kardeşimiz Ali Can Cali’ye geçmiş olsun der, acil şifalar dilerim...
Keşan’da İlçe Emniyet Müdürlüğünün 2 trafik ekibi var çalışan. Toplamda 12 polis ve 24 saat usulü ile çalışıyorlar... Ancak sadece resmiyette trafik ekibi... Göçmen kaçakçılığı olayına gidiyorum, asayiş ekibi var ama yanında garnitür Trafik Ekibi! Hırsızlık olayı yaşanıyor, gidiyorum, asayiş ekibi var ama yanında meze olarak Trafik Ekibi! Cinayet olayı meydana geliyor, gidiyorum asayiş ekibi var ama yanında çeşit olsun Trafik Ekibi! Eh be kardeşim, Keşan’da yaşanan her türlü olayda trafik ekibi olmadan bir iş çözülemiyor mu?
Tabii bu arada bunlar görevi dışında icra ettikleri durumlar, bir de Keşan’ın trafik karmaşasını, kaza oranını, trafik kültürünü düşündüğünüzde 12 kişinin topu çalışsa ne der bize... Ama idareciler bunu bilmiyorlarmış gibi bir de yönlendiriyorlar her işe...
Ancak dün gazetede otururken, duydum siren sesi... Ambulans diye çıktım ama meğer geçen bizim trafik ekibiymiş... Ne olduğunu anlayamadım ve doğru tuttum hastanenin yolunu... Sordum soruşturdum; polis Ali kardeşimiz rahatsızlanmış görev başında... Ambulans çağrılacağına yanlışlıkla(!) haber salınmış trafikçi arkadaşlara... Bu kadarına da pes(!) dedim... Sokakta görürsünüz alkolik, haber salarsınız da ambulansa, sizin meslektaşınızın haysiyeti yok mu alkolik kadar bir ambulans davetine...
Yetiş trafik ekibi, koş trafik ekibi, yakala trafik ekibi! Nereye kadar yetişeceği, koşacağı ve yakalayacağı da hesap edilip, yetkililerinden ona göre planlama yapmalarını dilerim...
Yoksa her yerde trafik ekibini gören vatandaş demez mi; ‘herkese var da bize yok mu!’

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder